iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MetalElectric Ook de 'het spijt ons' status, wie weet zegt het iets. Apple medewerkers hebben ook last van verbindingsproblemen waardoor ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ligt er nog steeds uit...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 17:51 ---------- stel je voor dat ze alle bestellingen kwijt zijn.. |
|
||||
|
||||
GEDULD JONGENS...
niet steeds proberen geef het beetje tijd.. laten de servers hun werk doen.. wie weet is dat goed nieuws voor ons btje hoop wtje ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 17:53 ---------- denk POSITIEF NOH
|
|||
|
|||
hahaha je hebt helemaal gelijk
|
|
|||
|
|||
Waar zien jullie eigenlijk de geplande leverdatum ?
Ik krijg alleen te zien 'verzendklaar: Oktober' maar geen datum Ik heb de iphone5 besteld via de "Apple store" app |
|
||||
|
||||
Citaat:
apple store is ff bezig zn servers te vernieuwen.. in feite zien we nu niks... maar t kan zijn dat sommigen wel iets zien maar niet de volledige info... Verzendklaar: en dan is er bij ons een datum gezet... 23 t/m 30 okt 2012.. |
|
|||
|
|||
Nee ik kan ook niet inloggen als is het met net wel ff gelukt via een directe link uit de email maar toen stond er nog steeds verzendklaar "oktober" en voor de rest niks
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als je met CreditCard betaal dan is het binnen paar uren al zichtbaar. Bankoverschrijving kan (4-5 werkdagen) duren.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dit namelijk ook en volgens mij komt het doordat ik ook de Lightning-naar-30-pens-adapter besteld heb, welke als leverdatum oktober heeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En bij beiden staat dezelfde melding Overigens betaal ik ook via creditcard en is dat nog niet afgeschreven als ik op dat account inlog beetje raar maar oke |
|
||||
|
||||
Citaat:
er gaat een reservering van het totale bedrag plaatsvinden op de card.. je bestedingslimiet zal nu of komende week wel verminderd worden... Dat houdt in er is reserving van bedrag op card, maar het is nog niet afgeschreven... moet je nagaan.. indien apple bij alle 1-2miljoen mensen die via CC betaald hebben het geld gelijk had weggehaald van de Card en deze mensen annuleren tussentijds de bestelling omdat ze hem in de store al hebben gekocht, dan moet apple tonnen aan geld terugstorten. En dat kost weer geld! en een reservering is makkelijk te doen en weer te verwijderen van de CC en is geheel kosteloos en geen financiele rompslomp voor bedrijf als klant |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap wel dat het niet direct word afgerekend bij mijn betaal rekening Maar ik kan ook gewoon inloggen op mijn creditcard en daar staan wel andere rekeningen die ik nog moet betalen maar niet die van de iphone Anyway ook niet echt belangrijk back on topic |
|
|||
|
|||
Bij mij doet ie het weer. Helaas niets veranderd aan de leveringstijd
|
|
|||
|
|||
Inderdaad. Site werkt weer, maar status hetzelfde gebleven..,😢
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geloof dat Apple de bestelling pas levert zodra deze helemaal compleet is (in dit geval dus met 30-pens adapter of andere spulletjes die je bij je phone besteld hebt). Dus ik hoop niet dat ook de levering van de 30-pens adapters een achterstand heeft . Want dan word ik helemaal gek |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er niemand die een ander adresje heeft gevonden waar die wel per direct leverbaar is zonder abbo?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beter inderdaad. Dan weet je waar je aan toe bent. En voor de zekerheid, je kunt alleen de adapter uit de bestelling verwijderen! Daar krijg je dan weer een bevestiging van. En je ziet 'm in het vervolg wel continue in je pagina staan als zijnde 'geannuleerd' maar goed, whatever. Je hebt dan in ieder geval een datum van verwachte levering!
|
|
|||
|
|||
Is er bij iemand al de 3e stap te zien? Word het de laatste dagen van opsturen pas verzend klaar gezet of kan het bv morgen ook gebeuren? Dacht dat ik ergens laz dat het werd klaar gezet maar dan kunnen ze het net zo goed gelijk opsturen waarom zouden ze wachten
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|