iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door flappah Beter inderdaad. Dan weet je waar je aan toe bent. En voor de zekerheid, je kunt alleen de adapter uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 22:02 ---------- Citaat:
Moest je een IBAN nummer opgeven? Je zit toch op de bestelstatuspagina waar je een overzicht van de bestelling hebt staan? In principe kun je daar je bestelling wijzigen en selectief onderdelen uit je bestelling verwijderen. Maar ik geef toe, wellicht is het beter even te bellen om het door te geven om te voorkomen dat je de hele bestelling annuleert. |
|
|||
|
|||
Aaa dank u zeer dus dan hoef k niet om de uur te kijken word zeker weer ongeveer het zelfde is mijn eerste iphone die ik gelijk bestel normaal was het binnen een uur geregeld inc reistijd maarja dan was het ook al een half jaar oud
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Serieus, door al dat gedoe en onduidelijkheid rondom de levering van de iPhone 5, vreet ik nog net mijn schoonzool niet op van frustratie ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes morgen! En met de stress, die begrijp ik. Het is weer net als vorig jaar. De hele dag pagina's checken of er een status veranderd is! hehehe |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
duurt nog wel even denk ik...
|
|
|||
|
|||
Lol dingen annuleren om het Iphone sneller te krijgen jullie zijn wel een beetje gekkies hoor.
Ik wil die 30pin connector er gewoon direct bij hebben En als dat betekend een paar dagen langer met mijn iphone 4 doen wat trouwens ook alleen maar speculatie is, vind ik geen ramp |
|
|||
|
|||
Er lijkt iets veranderd in de delivery status widget. Aflever datum niet, die staat zoals bij iedereen tussen 23-29 oktober. Vorige week 28-9 om 6:05 besteld btw. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je bedoelt dat er gister 26 stond ipv 25, dan ja er is iets veranderd, anders lijkt me niet dat er iets anders is. Bij mij staat precies hetzelfde
|
|
|||
|
|||
Foutje iets te enthousiast....
Hier de statussen in het Engels:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ja, we kunnen nu inderdaad niets anders doen dan afwachten... Laatst gewijzigd door abfab1803; 05-10-12 om 00:27. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wederom is heel de website offline...
|
|
|||
|
|||
Jep, misschien dat er nu toch iets gebeurd?
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|