iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Madvillain Ik heb mijn bestelling geannuleerd, ik ben er klaar mee. Ik koop wel een Nokia 3310 Ik ga echt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik zit nu tussen 13 en 19 dagen in. Ach als ik de iPhone straks ben ik dit gedoe wel weer vergeten.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik alle berichten zo lees mogen we blij zijn als we de iphone5 deze maand nog in ons handen hebben. Vodafone is al gestopt met de verkoop.
|
|
|||
|
|||
Mja, maar ik heb er toch nog een beetje vertrouwen in. Ik had dezelfde dag een lightning kabel naar USB besteld, afzonderlijke bestelling. Levertijd tussen 10 en 17 okt. Vandaag is de bestelling overgegaan van processing naar preparing for shipment.
Fingers crossed voor de iPhone binnen een week Ps: de adapter 30 pins naar lightning daarentegen. Die staat nog altijd zonder datum |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is je iPhone bestelling op 10 - 17 okt gesprongen?? Wanneer heb je hem besteld?? En wat voor model?? Ik wacht ook nog steeds op mijn iPhone 5 32gb wit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry moest ik hier verwarring geschept hebben De lightning kabel is naar levering 11 okt gegaan nu, ipv 17 okt. |
|
||||
|
||||
Mijn advies voor iedereen die het zat is om te wachten op z'n iPhone 5: koop een ander prettig toestel en annuleer de bestelling.
De laatste dagen zijn er velen die aangeven klaar te zijn met wachten! Als er nou veel meer dat doen dan is er een kans dat mijn bestelling wat sneller gaat Egoïstisch? zeker! |
|
|||
|
|||
Allemaal annuleren!!!
Dan heb ik die van mij ook sneller. |
|
|||
|
|||
Ik had de 28e een iPhone 5 64gb in handen maar nadat Vodafone een fout had gemaakt in het systeem moest ik hem meteen weer teruggeven. Lang verhaal, verder niet relevant. Ik had 30 september hem uiteindelijk maar los besteld op de online Apple Store en bij mij is de verwachte levertijd ook 24-30 oktober. Aangezien ik mijn vorige iPhone al verkocht heb loop ik nu met een oude Samsung telefoon, wat vermoedelijk één van de eerste telefoons is met touchscreen. Werkt voor geen meter, maar ik ben in ieder geval bereikbaar en dat vind ik het belangrijkste.
Al om al, mij maakt het niet uit om even te wachten. De dagen vliegen zo voorbij. Ik was eerst ook fanatiek bezig met de iPhone 4 en toen ik hem op de release datum had was ik ook blij natuurlijk, maar een paar weken later vraag je je af waar al die moeite nou daadwerkelijk nodig voor was. Ik ben trouwens nieuw hier dus bij deze: Hallo! |
|
|||
|
|||
Ik heb er nu ook opeens een verzend datum erbij staan 23 tot 29e
Incl 30 pin conector Laatst gewijzigd door daaf; 10-10-12 om 10:18. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 5 30 september besteld, verwachte leverdatum 24 - 30 oktober. Geen probleem voor mij, paar weken wachten. Wou toch een cover en screenprotector bij dx.com bestellen en die zijn nou ook niet de snelste met leveren (wel goedkoop).
|
|
|||
|
|||
Mijn status staat nu op Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012.
32 GB wit inclusief 30 pins en extra Lightning kabel. Besteld op 28 september. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb 3 verschillende bestellingen geplaatst:
Kabel: shipped Adapter: preparing for shipment 32 zwart: processing: 23/29 okt Allen geplaatst op 28/09 Dus, ik wens het je toe hoor, maar ik denk dat je 32 wit nog niet verzendklaar is! Laatst gewijzigd door Popsie; 10-10-12 om 15:30. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan moet je even kijken wat er *voor* verzendklaar staat. Bij mij staat er dit dus:
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012 Verzendklaar wil alleen maar zeggen dat in 3 tot 4 weken verzendklaar is. |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|