iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zxcvbnm Sorry maar de zending is paar klaar om verzonden te worden vanaf de 23e. Zo lees ik het in ieder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Available to ship: 3 - 4 Weeks Delivers 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik ga er maar van uit dat ik nog twee weken moet wachten valt het altijd mee is de verzending-stress een beetje gezakt.Heb het idee dat door het zo snel mogelijk verwerken van de orders,ook wel eens de oorzaak kan zijn van beschadigingen.
|
|
|||
|
|||
Precies, bij mij staat tussen 23 en 30 oktober. Ik ga gewoon van 30 oktober uit, kan het altijd nog meevallen. Tenzij je elke dag aftelt, gaan de dagen zo voorbij.
|
|
|||
|
|||
't is lullig, maar de factuur voor mijn Iphone moet uiterlijk 30 oktober op de bus zodat ik nog 42% belasting retour krijg via mijn werkgever. 't is ieder jaar weer spannend of het lukt om 'm op tijd te bemachtigen. Anders maar eens 2 jaar met mn toestel doen
|
|
|||
|
|||
Betekent een laag order nummer bijvoorbeeld W2212 vergeleken met W2650 ook dat je eerder op de lijst staat bij Apple om je telefoon toegestuurd te krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Grrrrrr nou dan hou ik mijn vingers gekruisd dat ik bij de eerste gelukkige hoor , ik ga er toch vanuit dat ik hem ontvang tussen 23-29 oktober zoals op de site staat bij mijn order.
Ik bedoel ze willen wel meteen je geld incasseren dus verwacht ik ook dat ik op tijd volgens afspraak mijn telefoon ontvang |
|
|||
|
|||
Als je met CC betaald halen ze het er pas echt af als ze hem versturen...
En volgens mij leveren ze gewoon in die week die ze opgegeven hebben! |
|
|||
|
|||
Ik hoop nog steeds dat het eerder wordt!
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee of ze ook echt verzenden in de aangegeven week? omdat het mijne tussen 25-31 geleverd dient te worden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik ben een van de eersten die heeft besteld, dus ik houd jullie op de hoogte!
|
|
|||
|
|||
Bij mij: Available to ship: 3 - 4 Weeks Delivers 24 Oct, 2012 - 30 Oct, 2012
|
|
||||
|
||||
Bij mij is het: Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012
Hoop echt dat er deze week een verandering komt in de status . Of dat ik ineens na al die weken mazzel heb met de reservering lijst. Zie de datum van de online store steeds dichterbij komen, dus ik ga nog lachen ook als dat sneller is dan die vage lijst . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik val ook in de groep 23-29 oct. Hoop ook echt dat ik hem voor de 26 heb. Dan vertrek ik even naar London. Op een of andere manier vind ik het toch best wel spannend worden.
Ik stap voor het eerst in jaren van mijn geloof af (BlackBerry), sinds ze de BB10 uit hadden gesteld tot december. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij was alles al Apple. (IM, MBP, IPad, IpodN, Extreme, Express, TV) Maar bleef verknocht aan me toetsenbordje van me BlackBerry. Als ik niet overweg kan met de touchscreen heb ik de Boxwave keyboard al klaar liggen
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen of het waar is dat het bedrag pas van je creditcard word gehaald op het moment dat de Iphone word verstuurd?
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|