iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door desteef Het lijkt er op dat de leveringen voor 24-30 oktober nog even op zich laten wachten. Ik hoop morgen. Dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat klinkt logisch aangezien de grote lading van 23-29 oktober vandaag naar "Voorbereid" en/of "Verzonden" is gegaan. Dan zou morgen die van 24-30 oktober aan de beurt moeten zijn. En bij de wijzigingen van vandaag zitten ook bankoverschrijvingen bij, dus de voorrang van creditcards lijkt me niet relevant (al heeft het merendeel in het overzicht middels creditcard betaald).
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laten we hopen dat het voor de rest ook een teken is dat ze hem morgen hebben. Voor mij maakt het niet uit of hij morgen of vrijdag binnen komt, morgen niet zelf thuis namelijk. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Valt wel op dat het gros van bevestigde statussen in de partij zit van de mensen die 23-29 oktober hebben. Denk dat ik zelf dan dus morgen aan de beurt ben, hopelijk heb ik hem dan vrijdag in huis, zaterdag ben ik er namelijk de hele dag niet.
|
|
|||
|
|||
M Lusthof, je hebt mijn gegevens die ik per PM niet helemaal verwerkt, maar je hebt wel een gedeelte van mijn informatie toegevoegd aan het overzicht.
Poert 28-sep-2012 11:06 64GB Zwart NL W2766 23-29 oktober voorbereid: JA! CC |
|
|||
|
|||
Status wijziging
BE, 29/09 17u36, 64 zwart, CC Bestelling wordt voorbereid. |
|
|||
|
|||
Leuk topic hier ...
Gisteren bevestiging van verzending gekregen en vandaag aangekomen via UPS. Eindelijk mijn iphone 5 ! Besteld 28/09/2012 land: Belgie Iphone: 5 met 32 Gig hou dus allemaal de adem maar in, ze zijn onderweg ! groeten |
|
|||
|
|||
Hoe lang duurt status update van Verzending wordt voorbereid naar Verzonden ongeveer?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Excuus. Alsnog aangevuld. |
|
||||
|
||||
Hier ook GEK
Verzending word voorbereid. (5min geleden stond er niks. nu dit) yeahhhh 28/09 om 02.01u besteld. iPhone 5 16GB Black. Online in NL.
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 24-10-12 om 21:04. Reden: info |
|
||||
|
||||
Hm België lijkt dus een dagje voor te lopen op Nederland als ik een aantal berichten hier zo zie
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Laten we het hopen dan is er morgen een bijna net zo grote groep blije mensen..
|
|
|||
|
|||
voor de mensen die em al hebben:
hoe is ie? helemaal clean zonders scuffs enz.? |
|
|||
|
|||
Btw voor diegene wat ook een 30pin connector besteld hebben, dit heeft geen invloed op de levertijd
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand of wij vanavond nog een verzendbevestiging kunnen verwachten?
|
|
|||
|
|||
Zou ik ook wel willen weten.
|
|
|||
|
|||
Ik lees allemaal berichten in de trend van "wanneer kunnen we een verzending verwachten?" "wanneer worden ze geleverd?" "hoe zit het met krasjes/deukjes/beschadigingen etc.?"
Dit zal voor iedereen anders zijn. Wat nou als je het perfecte antwoord krijgt waar je eventjes gelukkig van wordt, maar het valt dan opeens tegen zodra hij echt geleverd is? Stel iemand roept nu: "binnen 10 minuten krijg je een verzendbevestiging, morgen in huis zonder krasjes!" En je krijgt morgen pas mail, vrijdag pas je iPhone en er zitten krassen in? Dan voel je je dus genaaid. Dus als ik jullie zou zijn, zou ik gewoon wat anders gaan doen dan de hele tijd jezelf alleen maar extra in spanning te brengen, en gewoon geduld hebben, het einde is in zicht, ik weet dat het moeilijk is haha! |
|
|||
|
|||
Jij hebt er zeker geen besteld?
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|