iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door urban De online store van NL is aan het slapen denk ik Morgen dan maar mijne is tussen 26 okt 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zijn er überhaupt al statussen veranderd van mensen die met bankoverschrijving hebben betaald?
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk best raar hoe kan het nou langer duren als alles al weken van tevoren geregeld is? Ik bedoel je besteld de 28ste, betaald meteen, paar dagen later is het verwerrkt,je betaald op tijd alles word op tijd verwerkt maar uiteindelijk krijg je je iphone later dan iemand die met een creditcard betaald omdat je op tijd betaald hebt?
|
|
|||
|
|||
Dat wist je bij voorbaat dat ze pas later zouden versturen stond duidelijk leverbaar 3-4 weeks toen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sterker nog, er is zelfs iemand bij wie het toestel al verzonden is (of hij moet de verkeerde gegevens aan mij hebben doorgegeven natuurlijk...) en een ander bij wie de Verzending wordt voorbereid.
|
|||
|
|||
Meer uitzondering dan regel dus.. Hopen dat de bankoverschrijvingen morgenvroeg van status verwisselen, zodat we ze voor het weekend nog in ontvangst kunnen nemen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoelang de status "verzending word voorbereid" blijft staan?? Voor de gene ( uit België ) al ervaring hoelang dit duurde??
Mijn status is sinds vanmiddag veranderd.. 28ste besteld Levering 23-29 Oktober ( 16GB Zwart ) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Uiteraard met grote dank aan onze kameraad mlusthof, driewerf Hoezee! En ja, ook ik ben geduld aan het oefenen... |
|
|||
|
|||
Geen TNT Post maar TNT Express. Het gaat om tnt.com. Dat is de express/koeriersdienst. En die gasten zijn niet hetzelfde als die van TNT-Post. Die vergissing heb ik nl zelf ook al een keer gemaakt. Toen zei ik ook tegen hen, "dan lever je m toch bij JULLIE postkantoor af! Dan haal ik m daar vandaan!". "Da's niet ONS postkantoor meneer." kreeg ik als antwoord.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2012 om 22:01 ---------- Hihi .. niet doen! Dan wordt het zo stoffig hier op 't forum! |
|
|||
|
|||
Staat op TNT.nl zelfs al een kopje Apple klanten (rechts bovenin)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
best raar voor zon groot bedrijf dat ze dat niet doen. lijkt me wel iets wat klanten verlangen
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|