iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bechrissed Ik dacht dat die datum, bij mij 24 - 30, de verzend datum is. Maar dat is dus blijkbaar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat is de lever datum, als je geluk hebt versturen ze hem de 23e en heb je hem de 24e.
|
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik wil er nml mee spelen als ik de 26st voor een lang weekend naar London ga
|
|
|||
|
|||
Oja een nano simkaart moet ik ook nog halen!
|
|
|||
|
|||
30 September besteld. >> Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 25 Oct, 2012 - 31 Oct, 2012
W42556**** Bestelnummer. Gewoon Random. Gewoon Afwachten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik hoop wel dat ze een goeie voorraad aan het opbouwen zijn... ik heb hem 28 sep. besteld alleen mijn overschrijving is later ontvangen dus zit ik 26 okt. - 1 nov... nu mijn vraag aan iedereen wat denken jullie zouden ze echt opeens zoveel toestellen krijgen om alle bestellingen op te sturen ? ik heb wel een lever datum maar ja hoe vaak komt het voor dat ze het aan houden ? is er voorgaande jaren voor gekomen dat ze niet op tijd worden verstuurd? nu er in Amsterdam ook geen voorraad is betwijfel ik wel een beetje dat ze het kunnen leveren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondertussen heb ik al 4 cases (Ozaki Jelly 0,3, 2 Slights, Switcheasy Tones) en 1 bumper (Spigen Neo Hybrid) , 2 charging docks die onderweg zijn (The Lightning Dock en de Braeburn)... , 1 extra lightning kabel, 1 adapter lightning-30 pins, en er komt nog 1 lightning kabel en 1 adapter met kabel eraan Nu nog juist wachten op het toestel... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je mag er toch hopelijk wel vanuit gaan dat de levertijd die is opgegeven (voor mij 24-30 okt) ook nagekomen zal worden. Als de levertijd niet haalbaar zou zijn hadden ze dat immers nu toch wel geweten en de levertijden aangepast lijkt mij. De telefoons zullen ondertussen toch onderweg zijn of zelfs aangekomen in Nederland?
Ik verwacht dan toch elke minuut van de dag wel een mailtje en smsje da mijn zending wordt verwerkt/verstuurd fingers crossed! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Even terug gezocht naar vorig jaar met de 4sen toen was het Levering 31 Okt, 2011 - 07 Nov, 2011
en hij werd de derde verstuurd en de vierde in huis! Je kreeg dus een mail met daarin dat hij verzonden werd en een traceer linkje tevens werd gemeld dat hij de vierde op t afleveradres zou zijn. De bon kwam pas op de zevende zag ik net want ook dat vroeg iemand zich af geloof ik? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Krijg wel een heel naar gevoel dat ik op zeker pas mijn iPhone 5 krijg, NET of NET NIET voordat ik het vliegtuig in stap naar Amerika. En dat is volgende week vrijdag haha . Jammer genoeg zijn ze los lastig verkrijgbaar in de States, anders had ik hem daar wel gehaald.
|
|
|||
|
|||
1 ding is vanaf vandaag wel zeker. Dit weekend hebben we hem nog niet 😔
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|