iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jerry89 Gezien de beroerde spelling en de onrustigheid van sommigen hier schat ik die leeftijd niet heel hoog in Dat zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net kunnen bestellen (32gb zwart iphone 5) bij gsmwijzer en ik krijg het morgen (express zending) al binnen volgens hun..
te mooi om waar te zijn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij Apple store zijn ze in combinatie met abo wel op voorraad.
|
|
|||
|
|||
Ach, een beetje humor moet kunnen toch? We zitten met z'n allen toch maar te wachten (gezien het aantal reacties in dit topic). En zo vermaken we elkaar nog een beetje! En over de leeftijd? Ach, laat ik het zo zeggen, theoretisch zou ik me de landing van de 1e man op de Maan moeten kunnen herinneren? Genoeg info?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb de goede tijd van de hip-hop nog meegemaakt, telt dat ook mee als uitzondering?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik volg deze draad al een tijdje maar mijn excuses als de vraag al gesteld is: hoeveel tijd zou er normaal gezien moeten zitten tussen "Preparing for Shipment" en het effectief ontvangen van de telefoon? Gaat dat over een week of eerder enkele dagen?
Voor de duidelijkhei; mijn status staat, zoals bij iedereen, nog steeds op "Processing Items". |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoop doet leven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn nano sim kaart en mijn case al klaar staan |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat die datum, bij mij 24 - 30, de verzend datum is. Maar dat is dus blijkbaar de lever datum?
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het.
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|