iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zxcvbnm Kom net van vodafone af, ze weigerden mij een nano simkaart te geven omdat mijn toestel niet bij vodafone aangeschaft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en jij denk dat je bij een andere prvider gelukkiger wordt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou meid, ik zal het speciaal voor jouw in een apart topic gooien. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je het wel aangevinkt, dan word hij geleverd alleen op werkdagen tussen 9.00 en 17.00. |
|
|||
|
|||
maar even wat anders... 23st is weer een stukje dichterbij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2012 om 22:07 ---------- In Dresden [DLD] is de phone weer te reserveren en meestal 1 a 2 dagen erna op te halen in de apple store in Altmarkt Galerie. Maar je kan alleen reserveren op werkdagen van 9.00 tot 11.00. Dat zei mijn collega net, ze was even gaan informeren in de store daar. Dresden heeft dus al wel weer voorraad... Ik ben in Dresden van 27 tot 30 okt. En ik zit in de groep van 23-29 okt. Als ik maandagochtend reserveer in Dresden, heb ik hem zeker de 27ste wanneer ik daar ben. (Kan ik hem ook in de store meteen nakijken op Scuffgate...) Hmmmmmm, what to do, what to do??? |
|
|||
|
|||
erg vervelend als je opties hebt...Ben echt benieuwd of ze het gaan waarmaken met uitleveren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben zelf ook wel benieuwd idd. In DLD is hij wel duurder bye the way, ik betaal hier 759, daar 789. (32Gb) |
|
||||
|
||||
7u van Utrecht Rijden.... Te verrrrr
|
|||
|
|||
Nog maximaal 9 dagen wachten als Apple aan haar levertijd vasthoudt!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De orderstatus pagina is down ?
Heb een voorgevoel ! |
|
|||
|
|||
Hoe kunnen ze het nu druk hebben ... Op een zondag
|
|
|||
|
|||
"
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw" Lol. ik check de site zelfs op zondag! Zit in 23-29 groep maar mijn telefoon moet dan nog naar Letland verstuurd worden (woon hier). Iemand idee voor meest veilige manier? Aangetekend lijkt me? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Raar dat ze het zo druk hebben. Die pagina laadt anders prima. Het lijkt me sterk dat ze een aparte server gebruiken puur voor die melding, dus het lijkt me ook sterk dat ze het echt zo druk hebben....
|
|||
|
|||
Vreemde zaak. Maar ik kan me voorstellen dat het een hele operatie is om duizenden order statussen te veranderen. Hopelijk is dat de reden dat die down is. Misschien is het ook al maandagochtend in China. En van daaruit worden de online bestelde iphones geleverd. Fingers crossed.
|
|
|||
|
|||
In de app krijg je een foutmelding, ik hoop dat het een goed voorteken is.
|
|
|||
|
|||
Hou je CC maar in de gaten. Misschien zijn ze wel het geld er van af halen
|
|
||||
|
||||
Pagina is weer online. Bij mij nog geen wijziging van status...
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|