//

iPhone 5: Online Besteld

iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Niet gek aangezien dat ook niet als data opgegeven hadden toch Precies.. Ik snap niet waarom mensen zo klagen terwijl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 19-10-12, 01:40
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Niet gek aangezien dat ook niet als data opgegeven hadden toch
Precies..

Ik snap niet waarom mensen zo klagen terwijl we nog niet eens op de verwachte leverdatum zijn..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 19-10-12, 07:07
m-etops m-etops is offline
• iOS 8.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Alphen a/d Rijn
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Krijg wel een heel naar gevoel dat ik op zeker pas mijn iPhone 5 krijg, NET of NET NIET voordat ik het vliegtuig in stap naar Amerika. En dat is volgende week vrijdag haha . Jammer genoeg zijn ze los lastig verkrijgbaar in de States, anders had ik hem daar wel gehaald.
Idem. ik denk dat ik hem ook net niet krijg. Heb wel een late vlucht, maar denk dat dat nog weinig zal uithalen. IK ga toch voor de gein vragen in de apple store @Regentstreet en Coventgarden. Moet toch de 30pins converter hebben.
  #463  
Oud 19-10-12, 07:58
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zxcvbnm Bekijk bericht
Precies..

Ik snap niet waarom mensen zo klagen terwijl we nog niet eens op de verwachte leverdatum zijn..
Das die hype.
  #464  
Oud 19-10-12, 09:11
Tha_Duck Tha_Duck is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 43
Standaard

Worden de online bestellingen niet gewoon vanuit een ander magazijn verstuurd? Lijkt me toch niet dat ze in de Apple Store ook nog is postzegeltjes aan het plakken zijn?
  #465  
Oud 19-10-12, 09:20
m-etops m-etops is offline
• iOS 8.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Alphen a/d Rijn
Berichten: 50
Standaard

Online bestellingen gaan geloof ik gelijk vanuit een warehouse of in sommige gevallen vanuit de fabriek direct naar de klant. Zo was mijn IMAC 27(niet standaard) vanuit China te traceren.
  #466  
Oud 19-10-12, 09:42
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tha_Duck Bekijk bericht
Worden de online bestellingen niet gewoon vanuit een ander magazijn verstuurd? Lijkt me toch niet dat ze in de Apple Store ook nog is postzegeltjes aan het plakken zijn?
Ook dat is al meermaals genoemd dat deze bestellingen niet vanuit Amsterdam zullen komen....
Pakbon van de 4s ligt vast ergens hier dus zal wel eens kijken.
En misschien een adres in Amsterdam maar niet vanuit de Apple store
  #467  
Oud 19-10-12, 09:49
Treadstone Treadstone is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

Iphone 16 GB zwart
datum: 17-10-2012 om 21:15
bestelnummer: W2732xxxxx
Nederland
Levering 09-11/15-11
  #468  
Oud 19-10-12, 09:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Ook dat is al meermaals genoemd dat deze bestellingen niet vanuit Amsterdam zullen komen....
Online bestellingen komen vanaf het adres dat op de factuur staat: Apple Operations Europe - Cork - Ierland.

Vanuit het magazijn in Cork gaat het naar expediteurs/koeriers in België, Luxemburg, Nederland, Duitsland, Frankrijk, enz... enz... enz...
  #469  
Oud 19-10-12, 09:54
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m-etops Bekijk bericht
Idem. ik denk dat ik hem ook net niet krijg. Heb wel een late vlucht, maar denk dat dat nog weinig zal uithalen. IK ga toch voor de gein vragen in de apple store @Regentstreet en Coventgarden. Moet toch de 30pins converter hebben.
Slim idee! Mocht ik de iPhone nog niet hebben als ik in Amerika ben en de status van de bestelling is nog niet verandert, dan ga ik zeker even langs een paar Apple Stores en Verizon stores. Vragen kan altijd . Al is het natuurlijk ook wel leuk dat er een iPhone staat te wachten op je als je terug bent van vakantie . Heb je nog iets om naar uit te kijken!
  #470  
Oud 19-10-12, 12:04
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Op de amerikaanse forums zijn er al redelijk wat iphone's die op de 25ste besteld waren geshipt. (kregen ze te zien op 17 oktober)
  #471  
Oud 19-10-12, 13:26
MagnificentDPE MagnificentDPE is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Nederland
Berichten: 58
Standaard

Syncreon in Waalwijk is ook zo'n distributeur die voor Apple werkt. iPods van mijn kids kwamen daar vandaan en ook mijn iPad smart cover.
  #472  
Oud 19-10-12, 14:10
XYclade XYclade is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik voorspel toch dat we iets langer moeten wachten dan de verwachte levertijd :
Providers kampen met leveringsprobleem iPhone 5 | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Als de providers al te weinig iPhones binnen krijgen....
  #473  
Oud 19-10-12, 14:15
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XYclade Bekijk bericht
Ik voorspel toch dat we iets langer moeten wachten dan de verwachte levertijd :
Providers kampen met leveringsprobleem iPhone 5 | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Als de providers al te weinig iPhones binnen krijgen....
Vorig jaar met de 4 s was dat ook zo en ook toen leverde Apple gewoon in jouw leverweek uit!
  #474  
Oud 19-10-12, 14:15
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XYclade Bekijk bericht
Ik voorspel toch dat we iets langer moeten wachten dan de verwachte levertijd :
Providers kampen met leveringsprobleem iPhone 5 | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Als de providers al te weinig iPhones binnen krijgen....
Dat zou je in eerste instantie wel denken ja maar dit kan ook komen omdat Apple juist nu aan zijn "verplichtingen" aan online bestellingen moet gaan voldoen. Als je kijkt naar de VS, zie je dat daar keurig netjes binnen de gestelde verwachte tijd, de leveringen plaatsvinden. Soms zelfs nog een enkele dag vroeger.

Waar ik meer van baal is dat ik zelf komende week niet aanwezig ben op het afleveradres en ik dus waarschijnlijk naar het postkantoor mag om hem op te halen...
  #475  
Oud 19-10-12, 14:35
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

providers hebben leverafspraken met apple.

Als deze te weinig bestellen en ze bij moeten bestellen, mogen ze gewoon achter aan sluiten, dan hadden ze bij de initiele order meer op moeten geven.

Het is wel zo dat providers semi-voorkeur krijgen op random webshops.
  #476  
Oud 19-10-12, 14:35
Andycom Andycom is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m-etops Bekijk bericht
Online bestellingen gaan geloof ik gelijk vanuit een warehouse of in sommige gevallen vanuit de fabriek direct naar de klant. Zo was mijn IMAC 27(niet standaard) vanuit China te traceren.
Ik heb een tijdje geleden (begin okt.) contact gehad met Apple.
Een aardige dame wist mij te vertellen dat mijn bestelling "Iphone 5 Zw. 32Gb" drect vanuit Azie naar mijn voordeur komt. (ik zit in de groep van 23-29 okt.) Apple NL krijgt gelijk met de eerste online-bestellers de telefoons binnen. Het kan zelfs zijn dat de online-bestellers ze zelfs eerder binnen hebben dan Apple NL.
  #477  
Oud 19-10-12, 14:35
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Bekijk bericht
Dat zou je in eerste instantie wel denken ja maar dit kan ook komen omdat Apple juist nu aan zijn "verplichtingen" aan online bestellingen moet gaan voldoen. Als je kijkt naar de VS, zie je dat daar keurig netjes binnen de gestelde verwachte tijd, de leveringen plaatsvinden. Soms zelfs nog een enkele dag vroeger.

Waar ik meer van baal is dat ik zelf komende week niet aanwezig ben op het afleveradres en ik dus waarschijnlijk naar het postkantoor mag om hem op te halen...
Laat je hem toch op een ander adres afleveren.......
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #478  
Oud 19-10-12, 15:12
abfab1803 abfab1803 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: NL
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Popsie Bekijk bericht
De nano-sim heb ik ook al, sedert 29/09.
Ondertussen heb ik al 4 cases (Ozaki Jelly 0,3, 2 Slights, Switcheasy Tones) en 1 bumper (Spigen Neo Hybrid) , 2 charging docks die onderweg zijn (The Lightning Dock en de Braeburn)... , 1 extra lightning kabel, 1 adapter lightning-30 pins, en er komt nog 1 lightning kabel en 1 adapter met kabel eraan

Nu nog juist wachten op het toestel...
Wowza! Je bent er dus al helemaal klaar voor Ik hoop dat je 'm snel zal ontvangen
  #479  
Oud 19-10-12, 15:45
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Eigenlijk voelt dit jaarlijkse ritueel (ontvangen van een pakje van de postbode met daarin een nieuwe Iphone) hetzelfde als wat je als klein kind met sinterklaas of je verjaardag had
  #480  
Oud 19-10-12, 15:55
peterp0st's schermafbeelding
peterp0st peterp0st is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desteef Bekijk bericht
Eigenlijk voelt dit jaarlijkse ritueel (ontvangen van een pakje van de postbode met daarin een nieuwe Iphone) hetzelfde als wat je als klein kind met sinterklaas of je verjaardag had
Klaas kan mij niet vroeg genoeg komen
Reageren

Labels
bit.ly/iphone5orders



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 besteld UK kleine jan Koopinformatie Rest Europa 78 30-09-12 15:31
3GS besteld online apple store change1592 Koopinformatie Nederland 5 06-12-11 21:44
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Iphone4 besteld in de T-shop en online boktor Koopinformatie Nederland 17 16-08-10 00:24
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.