iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Niet gek aangezien dat ook niet als data opgegeven hadden toch Precies.. Ik snap niet waarom mensen zo klagen terwijl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Worden de online bestellingen niet gewoon vanuit een ander magazijn verstuurd? Lijkt me toch niet dat ze in de Apple Store ook nog is postzegeltjes aan het plakken zijn?
|
|
|||
|
|||
Online bestellingen gaan geloof ik gelijk vanuit een warehouse of in sommige gevallen vanuit de fabriek direct naar de klant. Zo was mijn IMAC 27(niet standaard) vanuit China te traceren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Pakbon van de 4s ligt vast ergens hier dus zal wel eens kijken. En misschien een adres in Amsterdam maar niet vanuit de Apple store |
|
|||
|
|||
Iphone 16 GB zwart
datum: 17-10-2012 om 21:15 bestelnummer: W2732xxxxx Nederland Levering 09-11/15-11 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanuit het magazijn in Cork gaat het naar expediteurs/koeriers in België, Luxemburg, Nederland, Duitsland, Frankrijk, enz... enz... enz... |
|
||||
|
||||
Slim idee! Mocht ik de iPhone nog niet hebben als ik in Amerika ben en de status van de bestelling is nog niet verandert, dan ga ik zeker even langs een paar Apple Stores en Verizon stores. Vragen kan altijd . Al is het natuurlijk ook wel leuk dat er een iPhone staat te wachten op je als je terug bent van vakantie . Heb je nog iets om naar uit te kijken!
|
|
|||
|
|||
Op de amerikaanse forums zijn er al redelijk wat iphone's die op de 25ste besteld waren geshipt. (kregen ze te zien op 17 oktober)
|
|
|||
|
|||
Syncreon in Waalwijk is ook zo'n distributeur die voor Apple werkt. iPods van mijn kids kwamen daar vandaan en ook mijn iPad smart cover.
|
|
|||
|
|||
Ik voorspel toch dat we iets langer moeten wachten dan de verwachte levertijd :
Providers kampen met leveringsprobleem iPhone 5 | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Als de providers al te weinig iPhones binnen krijgen.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar ik meer van baal is dat ik zelf komende week niet aanwezig ben op het afleveradres en ik dus waarschijnlijk naar het postkantoor mag om hem op te halen... |
|
|||
|
|||
providers hebben leverafspraken met apple.
Als deze te weinig bestellen en ze bij moeten bestellen, mogen ze gewoon achter aan sluiten, dan hadden ze bij de initiele order meer op moeten geven. Het is wel zo dat providers semi-voorkeur krijgen op random webshops. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een aardige dame wist mij te vertellen dat mijn bestelling "Iphone 5 Zw. 32Gb" drect vanuit Azie naar mijn voordeur komt. (ik zit in de groep van 23-29 okt.) Apple NL krijgt gelijk met de eerste online-bestellers de telefoons binnen. Het kan zelfs zijn dat de online-bestellers ze zelfs eerder binnen hebben dan Apple NL. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk voelt dit jaarlijkse ritueel (ontvangen van een pakje van de postbode met daarin een nieuwe Iphone) hetzelfde als wat je als klein kind met sinterklaas of je verjaardag had
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|