iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn traceernummer werkt niet. Raar. DHL herkent deze niet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn traceernummer werkt niet. Raar.
DHL herkent deze niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@ Meneer de excel file: mijn status staat dus op shipped en wordt morgen afgeleverd! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja de gewone post.nl (die word vaak ook voor tnt aangezien) maar de tnt expres is wel degelijk anders
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik woon zelf in regio Eindhoven, als dit gebeurd zou ik er gek van worden |
|
|||
|
|||
Ik heb op 28 september een iphone besteld, ik heb betaald via een SPOED bankoverschrijving. Dit koste mij 5 euro extra, helaas heeft dat niet geholpen, ook ik kreeg pas maandags een bevestiging dat de bestelling was verwerkt. Waarschijnlijk krijg ik dus ook morgen de verzendbevestiging, ik wacht maar rustig af...
|
|
|||
|
|||
Wel raar dat ik nog steeds de enige ben die met bankoverschrijving heb betaald en hij al verzonden is.
Bij mij werkt de trace code van DHL ook nog niet, terwijl ze het pakket al vanaf vanochtend half 12 hebben. Morgen de hele dag iemand op het afleveradres thuis behalve tussen 2 en 3 hopen dat ze niet dan komen . |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik 1x, via DHL, dat was mijn XBOX die toen werd opgehaald door DHL, geregeld vanuit Microsoft.. |
|
|||
|
|||
Mark spoedoverschrijving maakt het niet sneller dan een normale betaling nu sinds 1 februari alle servers in Nederland direct gelinkt zijn, maakt het dus niks sneller alles wordt nu al op maximale snelheid overgeboekt. Dag vertraging komt van Apple
|
|
|||
|
|||
Iemand al bericht dat die zijn iphone morgen geleverd krijg via apple store NL
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wellicht ter verduidelijking, PostNL heette voorheen ook wel TNT Post. TNT Express is de koeriersdienst/expressdienst. Het zijn twee verschillende bedrijven. Beiden echter doen pakketten! |
|
|||
|
|||
Dat wist ik niet, helaas pindakaas! Heb ik mijn bank dus voor niets 5 euro extra gegeven
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@mlusthof kun je bij mijn bestelling aangeven dat het via een bankoverschrijving is gedaan? Dat was ik vergeten te vermelden
|
|
||||
|
||||
Eldek en rogue wel. Beide 28e besteld. Eldek 32GB wit, rogue 32GB zwart.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2012 om 22:41 ---------- Citaat:
Maargoed, mijn fout! |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|