iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijne zijn verzonden, leverinh morgen via ups Met cc betaald...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijne zijn verzonden, leverinh morgen via ups
Met cc betaald |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik zit bij ING, de factuurdatum is vandaag (dag waarop hij is verzonden), alleen hij staat nog niet op mijn creditcard overzicht. Zal denk ik morgen worden. Dat is gunstig, aangezien hij de 25e wordt afgeschreven bij mij haha, zo heb ik weer een maandje speling.
|
|||
|
|||
hmmm... tracktrace van apple lijkt down bij mij:
" Error 500--Internal Server Error [FONT=Courier New][FONT=Helvetica][SIZE=3]From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1: [/SIZE][/FONT][FONT=Helvetica][SIZE=3]10.5.1 500 Internal Server Error [/SIZE][/FONT][FONT=Courier New]The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.[/FONT] [/FONT]" |
|
||||
|
||||
True, site is down
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze geven keurig aan wanneer je het artikel in huis heb en iedereen hier loopt alleen maar te klagen echt zo kinderachtig. Ik kijk al uit naar de zeur topic wat er allemaal mis en beschadigd is |
|
|||
|
|||
UPS sowieso niet. DHL levert wel op zaterdag maar in heel kleine hoeveelheden (volgensmij moet je er extra voor betalen). TNT bezorgt wel op zaterdag, maar ik weet niet hoe dat zit met expressen. TNT ben ik ook niet zeker van, daar worden momenteel behoorlijke veranderingen doorgevoerd. Dus kan ook best zijn dat ze dat inmiddels niet meer doen..
|
|
|||
|
|||
mijn status is ook veranderd naar verzonden...morgen verwachte levering
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb mijn iPhone 4 destijds via phoneshop.nl besteld omdat ik hem simlockvrij wilde hebben. Zij waren heel onduidelijk over de levertermijn, elke week zeiden ze wat anders, en heb uiteindelijk 3 maanden moeten wachten. Kortom er zijn 2 alternatieven, bestel hem extern en wacht misschien onnodig lang. Of was in de rij gaan staan, en je had hem nu in je broekzak gehad. Het is en blijft een immense operatie, en Apple doet het netjes vind ik. Tja 3-4 weken wachten is ***, maar er komt niet opeens in de derde week nog 2 weken bij. Want dat kan ook zomaar (zoals bijvoorbeeld bij T-mobile, waar de levertijd opeens werd opgerekt). ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2012 om 11:59 ---------- Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou jongens, emotioneel afscheid genomen van mijn Iphone 4S die naar een nieuwe eigenaar toe gaat. Ben ik vandaag even koos iphoneloos..
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zal inderdaad wel kloppen dan. Denk dat het is afgesproken met Apple ofzo. TNT levert normaal namelijk ook wel door tot een uur of 21:00..
Maar wat ik ook al aangaf, verschilt waarschijnlijk per vervoerder. Maar ook per woonplaats, etc. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne is trouwens ook verzonden. Ik kan alleen nog niet zien met welke vervoerder, maar hoop op UPS. Daar heb ik nog contacten, dan haal ik hem morgen om 10:00 op .
|
|
||||
|
||||
Hopelijk verandert die van mij echt van status vandaag... Aan het wachten van 29/9 en mijn F5 knop op werk en CMD-r thuis zijn al goed versleten...
Al iemand veranderingen gekregen vandaag? Preparing for shipment? |
|
|||
|
|||
Ook de mijne is verzonden
|
|||
|
|||
Het is duidelijk dat apple vandaag veel iphones heeft opgestuurd, het systeem heeft er gewoon onder te lijden.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En de mijne is ook zonet geleverd!
|
|
|||
|
|||
Ik heb em ook net mogen ontvangen van TNT! Dit ging wel via applecare dus dit was een speciaal geval. Maar dat betekent wel dat er waarschijnlijk meer iphone's zijn aangekomen! Gaat btw om een 32gb Black!
|
|
|||
|
|||
Ik heb Apple even gebeld. Systeem van UPS ligt er uit, vandaar de berichtjes over het niet beschikbaar zijn van het volgsysteem. Hij staat wel gewoon gepland voor aflevering morgen vertelden ze mij.
|
|
|||
|
|||
Had 2 zwarte besteld .Wilde liever een witte dus gewijzigd . Was leveren 22-29 , ik gevraagd of wisselen effect had op leveren nee hoor meneer ! Dus ik veranderd hup 31-6 nov ik bellen van .... Wat is dit nou weer . Na veel heen en weer bellen staat hij nu weer sinds gisteren op 23-29 sinds vanochtend staat er nu op klaarmaken voor verzending! Met cc betaald Pf zal wel maandag worden denk ik . Hoe lang zit er tussen klaarmaken en verzonden ?
|
|
|||
|
|||
Nou bij mij nog helemaal niets, geen verandering, wordt nu toch wel een klein beetje ongeduldig, ik zie de meeste mensen al verandering hebben of hem zelfs al hebben. Ik was toch wel redelijk op tijd met bestellen lijkt mij. pfffffffffffffffff
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|