//

iPhone 5: Online Besteld

iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijne zijn verzonden, leverinh morgen via ups Met cc betaald...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1661  
Oud 25-10-12, 12:44
carpediem carpediem is offline
• iOS 8.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 30
Standaard

Mijne zijn verzonden, leverinh morgen via ups
Met cc betaald
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1662  
Oud 25-10-12, 12:45
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Ik zit bij ING, de factuurdatum is vandaag (dag waarop hij is verzonden), alleen hij staat nog niet op mijn creditcard overzicht. Zal denk ik morgen worden. Dat is gunstig, aangezien hij de 25e wordt afgeschreven bij mij haha, zo heb ik weer een maandje speling.
__________________
iPhone 6 bestellingen overzicht: http://bit.do/iphone6orders
  #1663  
Oud 25-10-12, 12:46
Mountainlionwarrior Mountainlionwarrior is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 44
Standaard

hmmm... tracktrace van apple lijkt down bij mij:

"
Error 500--Internal Server Error

[FONT=Courier New][FONT=Helvetica][SIZE=3]From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:

[/SIZE][/FONT][FONT=Helvetica][SIZE=3]10.5.1 500 Internal Server Error

[/SIZE][/FONT][FONT=Courier New]The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.[/FONT]
[/FONT]"
  #1664  
Oud 25-10-12, 12:46
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

True, site is down
  #1665  
Oud 25-10-12, 12:48
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlusthof Bekijk bericht

En ja, Roos79, we weten dat het allemaal binnen de levertermijn valt en dat Apple "keurig op tijd is", maar hou nou eens op met dat politiek-correcte gedoe. Er zitten hier gewoon mensen, inclusief mijzelf, die graag snel van hun aankoop willen genieten. En geef ze eens ongelijk. We wachten nu al bijna een maand...
Vind t gewoon beschamend hoe Apple dan word afgezeken word door jullie alles doen ze fout....
Ze geven keurig aan wanneer je het artikel in huis heb en iedereen hier loopt alleen maar te klagen echt zo kinderachtig.

Ik kijk al uit naar de zeur topic wat er allemaal mis en beschadigd is
  #1666  
Oud 25-10-12, 12:49
basje90 basje90 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macleentje Bekijk bericht
Basje90 dank voor je uitleg! Zou nog willen weten of er wel of niet wordt geleverd op zaterdag... (laatste wsh?)
UPS sowieso niet. DHL levert wel op zaterdag maar in heel kleine hoeveelheden (volgensmij moet je er extra voor betalen). TNT bezorgt wel op zaterdag, maar ik weet niet hoe dat zit met expressen. TNT ben ik ook niet zeker van, daar worden momenteel behoorlijke veranderingen doorgevoerd. Dus kan ook best zijn dat ze dat inmiddels niet meer doen..
  #1667  
Oud 25-10-12, 12:56
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

mijn status is ook veranderd naar verzonden...morgen verwachte levering
  #1668  
Oud 25-10-12, 12:58
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Vind t gewoon beschamend hoe Apple dan word afgezeken word door jullie alles doen ze fout....
Ze geven keurig aan wanneer je het artikel in huis heb en iedereen hier loopt alleen maar te klagen echt zo kinderachtig.

Ik kijk al uit naar de zeur topic wat er allemaal mis en beschadigd is
Ben het volledig met je eens. Apple is keurig op tijd en heeft netjes geschat wanneer je de iPhone zou ontvangen. Sterker nog, er stond verzendklaar tussen xx & xx. Dat je iPhone geleverd word binnen de periode dat hij verzendklaar zou zijn, geeft aan dat ze voorlopen op de verwachtingen. En als je hem meteen wilde hebben had je in de rij moeten gaan staan bij de Apple store. Je wist vanaf het begin waar je aan toe was. Neemt niet weg dat je niet mag hopen dat hij sneller komt, maar blijf wel redelijk.

Ik heb mijn iPhone 4 destijds via phoneshop.nl besteld omdat ik hem simlockvrij wilde hebben. Zij waren heel onduidelijk over de levertermijn, elke week zeiden ze wat anders, en heb uiteindelijk 3 maanden moeten wachten. Kortom er zijn 2 alternatieven, bestel hem extern en wacht misschien onnodig lang. Of was in de rij gaan staan, en je had hem nu in je broekzak gehad.

Het is en blijft een immense operatie, en Apple doet het netjes vind ik. Tja 3-4 weken wachten is ***, maar er komt niet opeens in de derde week nog 2 weken bij. Want dat kan ook zomaar (zoals bijvoorbeeld bij T-mobile, waar de levertijd opeens werd opgerekt).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2012 om 11:59 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basje90 Bekijk bericht
UPS sowieso niet. DHL levert wel op zaterdag maar in heel kleine hoeveelheden (volgensmij moet je er extra voor betalen). TNT bezorgt wel op zaterdag, maar ik weet niet hoe dat zit met expressen. TNT ben ik ook niet zeker van, daar worden momenteel behoorlijke veranderingen doorgevoerd. Dus kan ook best zijn dat ze dat inmiddels niet meer doen..
Citaat:
Beste "Apple" klant,

Verwacht u een zending van Apple via TNT Express?

TNT Express levert uw zending op de afgesproken leverdatum van maandag tot vrijdag, tussen 9 uur en 17 uur.

U kunt de status van uw "Apple" zending nakijken door het vrachtbriefnummer (9 cijfers) in te voeren in ons online trackingsysteem. Klik hier

Mocht u niet thuis zijn tijdens de afleverpoging dan kunt u eenvoudig een nieuwe afleverafspraak maken via deze link. Klik hier

Heeft u overige vragen?
Neem dan contact op met onze Customer Service via het nummer 0800 225 58 68.
Bron: tnt.com
  #1669  
Oud 25-10-12, 13:00
AppleTom AppleTom is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 14
Standaard

Nou jongens, emotioneel afscheid genomen van mijn Iphone 4S die naar een nieuwe eigenaar toe gaat. Ben ik vandaag even koos iphoneloos..

Citaat:
TNT bezorgt wel op zaterdag, maar ik weet niet hoe dat zit met expressen. TNT ben ik ook niet zeker van, daar worden momenteel behoorlijke veranderingen doorgevoerd. Dus kan ook best zijn dat ze dat inmiddels niet meer doen..
Let op: TNT Expres is een ander bedrijf dan PostNL, TNT Express levert standaard niet op zaterdag tenzij je extra bijbetaald (12,50 euro).
  #1670  
Oud 25-10-12, 13:02
basje90 basje90 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 36
Standaard

Zal inderdaad wel kloppen dan. Denk dat het is afgesproken met Apple ofzo. TNT levert normaal namelijk ook wel door tot een uur of 21:00..

Maar wat ik ook al aangaf, verschilt waarschijnlijk per vervoerder. Maar ook per woonplaats, etc.
  #1671  
Oud 25-10-12, 13:04
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AppleTom Bekijk bericht
Nou jongens, emotioneel afscheid genomen van mijn Iphone 4S die naar een nieuwe eigenaar toe gaat. Ben ik vandaag even koos iphoneloos..
)
Kijk dit herkende ik dan weer wel was toch best gehecht aan mijn 4sje
  #1672  
Oud 25-10-12, 13:07
basje90 basje90 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 36
Standaard

Mijne is trouwens ook verzonden. Ik kan alleen nog niet zien met welke vervoerder, maar hoop op UPS. Daar heb ik nog contacten, dan haal ik hem morgen om 10:00 op .
  #1673  
Oud 25-10-12, 13:08
Astro's schermafbeelding
Astro Astro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 218
Standaard

Hopelijk verandert die van mij echt van status vandaag... Aan het wachten van 29/9 en mijn F5 knop op werk en CMD-r thuis zijn al goed versleten...

Al iemand veranderingen gekregen vandaag? Preparing for shipment?
  #1674  
Oud 25-10-12, 13:10
Eric_b Eric_b is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 67
Standaard

Ook de mijne is verzonden
__________________
Iphone 4s 5.1/ ipad2 5.1 / Apple tv / iMac 21 Inch.
  #1675  
Oud 25-10-12, 13:23
chayimb chayimb is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 15
Standaard

Het is duidelijk dat apple vandaag veel iphones heeft opgestuurd, het systeem heeft er gewoon onder te lijden.

Citaat:
Shipment Status

This service is currently unavailable, please try again later
Maar ach, we wachten het gewoon nog even af. Hopelijk kan ik dit weekend lekker spelen met mijn nieuwe iPhone 5.
  #1676  
Oud 25-10-12, 13:25
MathijsDelva MathijsDelva is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 16
Standaard

En de mijne is ook zonet geleverd!
  #1677  
Oud 25-10-12, 13:31
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard

Ik heb em ook net mogen ontvangen van TNT! Dit ging wel via applecare dus dit was een speciaal geval. Maar dat betekent wel dat er waarschijnlijk meer iphone's zijn aangekomen! Gaat btw om een 32gb Black!
  #1678  
Oud 25-10-12, 13:34
basje90 basje90 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 36
Standaard

Ik heb Apple even gebeld. Systeem van UPS ligt er uit, vandaar de berichtjes over het niet beschikbaar zijn van het volgsysteem. Hij staat wel gewoon gepland voor aflevering morgen vertelden ze mij.
  #1679  
Oud 25-10-12, 13:35
jordan jordan is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Had 2 zwarte besteld .Wilde liever een witte dus gewijzigd . Was leveren 22-29 , ik gevraagd of wisselen effect had op leveren nee hoor meneer ! Dus ik veranderd hup 31-6 nov ik bellen van .... Wat is dit nou weer . Na veel heen en weer bellen staat hij nu weer sinds gisteren op 23-29 sinds vanochtend staat er nu op klaarmaken voor verzending! Met cc betaald Pf zal wel maandag worden denk ik . Hoe lang zit er tussen klaarmaken en verzonden ?
  #1680  
Oud 25-10-12, 13:35
MagnificentDPE MagnificentDPE is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Nederland
Berichten: 58
Standaard

Nou bij mij nog helemaal niets, geen verandering, wordt nu toch wel een klein beetje ongeduldig, ik zie de meeste mensen al verandering hebben of hem zelfs al hebben. Ik was toch wel redelijk op tijd met bestellen lijkt mij. pfffffffffffffffff
Reageren

Labels
bit.ly/iphone5orders



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 besteld UK kleine jan Koopinformatie Rest Europa 78 30-09-12 15:31
3GS besteld online apple store change1592 Koopinformatie Nederland 5 06-12-11 21:44
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Iphone4 besteld in de T-shop en online boktor Koopinformatie Nederland 17 16-08-10 00:24
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.