iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijne is ook verzonden met leveringsdatum: 26-10-2012...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijne is ook verzonden met leveringsdatum: 26-10-2012
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zojuist even gebeld met Apple, kreeg een vriendelijke mevrouw aan de lijn. Zij weten helaas ook niet hoe de uitlevering zich verder zal vervolgen, dus het is echt afwachten. Zij en haar collega's wachten zelf ook op hun bestellingen, zo vertelde ze.
Ze bevestigde wel dat de betalingsmethode inderdaad bepalend is. Op het moment dat het geld binnen is (of met credit card: geautoriseerd), dan is je bestelling ook daadwerkelijk actief. Meteen ook maar even gevraagd waarom er geen iDEAL wordt ondersteund, maar dat wist ze eigenlijk ook niet precies. Ze zei dat het waarschijnlijk kwam doordat Apple een Amerikaans bedrijf is en iDEAL toch voornamelijk voor binnenlandse betalingen wordt gebruikt. Alle betalingen gaan via betalingspartner WorldPay rechtstreeks naar Apple's bankrekening in de VS. Dat verklaart ook de langere verwerkingstijd bij een bankoverschrijving. Misschien dat Andycom zijn contactpersoon binnen Apple nog een keer kan polsen. Die bleek wel op de hoogte van die informatie
|
|||
|
|||
Yes die van mij komt ook binnen morgen. yeehaa.
|
|
|||
|
|||
Waarom duuren alle oorders met bankoverschijving zonlang?
|
|
|||
|
|||
Zijn de verzonden iPhones van de verzendingen tussen 23 - 29 oktober? Of heeft iemand ook 24 - 30 Oktober ( zoals mij )?
|
|
|||
|
|||
dank voor het navragen Mlusthof!
enne goed lezen Joris ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kredietkaart: 1) Je bestelt; 2) Je betaalt met een kredietkaart; 3) Kredietkaart wordt gecontroleerd; 4) Kredietkaart is OK; 5) Bestelling komt op de wachtlijst; Overschrijving: 1) Je bestelt; 2) Je kiest voor overschrijving; 3) Je voert de overschrijving uit; 4) Na 2 of 3 dagen is de overschrijving geboekt bij Apple; 5) Bestelling komt op de wachtlijst; Ik denk dat je met een overschrijving 2 of 3 dagen later op de wachtlijst komt dan iemand die met een kredietkaart betaald. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat ligt inderdaad geheel in lijn met wat ik hierboven al schreef. De medewerkster verwoordde het niet zo gedetailleerd, maar hier kwam het in essentie wel op neer. |
|
|||
|
|||
Nu die bankoverschrijvingen nog idd. vandaag/morgen? de levering zal iig na het weekend zijn..
|
|
|||
|
|||
Ik heb maar eindelijk toegegeven; dat reserveren wordt niets dus ik heb hem toch maar online besteld. Spijt dat ik nu pas m'n order geplaatst heb, maar te optimistisch dat ik hem asap kreeg in de store. Niet dus. 19-23nov uitlevering. Hiephoi een maand wachten nog
Betaald via Creditcard. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die van mij is ook verzonden. Alleen geen mail of sms van gehad. Vreemd.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zul je zien dat vanaf vanavond ineens mensen een mail krijgen die hebben gereserveerd. |
|
|||
|
|||
Gisteravond rond 19u "shipped", vandaag om 10u00 "arrived aan the deur"
Verschrikkelijk snelle service, eens ze beschikbaar zijn natuurlijk. Ik wens jullie veel succes met de levering van het "piece of the year"! Tot volgend jaar. @Mlusthof, thnx for the top support!! |
|
|||
|
|||
Vanmorgen ook een mail gekregen met "verzonden". Levering op of voor 26e. Jammer dat ik morgen ochtend een tentamen heb dus hopen dat ze 's middags komen!
|
|
|||
|
|||
Verstuurd vanaf mijn nieuwe iPhone 5! In perfecte staat aangekomen! Bedankt iedereen om het wachten aangenamer te maken! 32 gb zwart be
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijne is vandaag verzonden met TNT. Iemand enig idee hoe je dat trackinsnummer kan gebruiken? TNT herkent het niet...
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|