iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Door die wintertijd duurt het nog een uurtje langer voor we hem hebben...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Door die wintertijd duurt het nog een uurtje langer voor we hem hebben
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand nog een idee of het vandaag (zondag) een update kan krijgen naar verzonden ? Ze zouden eigenlijk wel het pakket af kunnen geven aan UPS DHL TNT etc etc dan heb ik nog een klein vermoede dat je het ook maandag kan verwachten
Normaal is pakket post volgende dag in huis dus hoop ik vandaag op een update |
|
|||
|
|||
Maandag is uitgesloten om maandag te kunnen leveren moet het pakket zondag worden opgehaald en gesorteerd worden, en aangezien de express post van DHL UPS en TNT niet op zondag pakketten ophaald kunnen ze nooit voor maandag in een distributiecentrum komen. Je kan volgens Apple uitgaan van dinsdag
iPhone wordt niet met pakketpost maar met express verstuurd |
|
|||
|
|||
Mijn status is gisteravond gewijzigd naar "Verzending wordt voorbereid"...nog even geduld dus
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En tuurlijk is UPS niet blij met zo'n melding. Maar ze moeten geen valse beloften maken, daar gaat het mij om. Dan neem ik geen vrije dag(en) op voor nop, terwijl ze al weten dat hij niet geleverd word. |
|
|||
|
|||
Van de week online besteld, levering tussen 19-23 november. Tot die tijd nog maar proberen te reserveren bij de Apple store in Amsterdam.
|
|
|||
|
|||
Hoelang duurde het voordat de status bij UPS veranderd is? Pakketje is om 23.57 op vrijdag verzonden vanuit eindhoven, maar verder geen status meer ontvangen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmhm hier nog geen status update, mijn artikelen worden wel erg goed verwerkt blijkbaar
Nu ben ik benieuwd of ik nog dezelfde dag levering krijg als iJoris en urban :/ Het gaat al mis vanaf het begin, ik zou me niet eens meer verbazen als ik straks ook nog een beschadigde iPhone krijg :') Wat een stress om een smartphone hè, te gek voor woorden |
|
|||
|
|||
tnt werkt ook niet voor apple in het weekend die van mij ligt ook al vanaf vrijdag bij tnt en krijg hem pas maandag geleverd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Via bank |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: maar inderdaad apart dat een aantal uit een latere groep eerder een update hebben gekregen. Laatst gewijzigd door abfab1803; 28-10-12 om 14:03. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geef ze nog tot maandag om mijn status te veranderen. Anders ga ik toch wel even verhaal halen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ja, het zou inderdaad wel kunnen dat uiteindelijk toch door die extra kabeltjes, de levering vertraging oploopt. Niet tof |
|
|||
|
|||
Nee via abn was het had 28 sep besteld 3 okt kreeg ik verwerking te zien
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er al mensen hier die een status verandering hebben voor de levering 29Okt 2 Nov??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
UPS status staat nog steeds op Departed - Amsterdam, met Scheduled Delivery:
Monday, 10/29/2012, By End of Day. Moet ik er dan vanuit gaan dat ze tussen ongeveer 17 en 19 uur m'n iPhone komen bezorgen? Er is juist tussen 16:45 en 18:00 niemand thuis morgen Of bedoelen ze dat de iPhone op maandag, voor het eind van de dag geleverd wordt? |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|