iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Eendd Beetje laat maar goed: Apple NL Besteld 14/10/2012 Bestelnummer: W2880 Levert 08 -14 November 16GB Zwart Betaald via bankoverschrijving Status: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn afleverdag is nu ook veranderd naar maandag. UPS heeft mijn iPhone 5 al sinds donderdag maar dankzij een blunder van de chauffeur zit ik nu het weekend zonder telefoon. M'n iPhone 4 is namelijk al verkocht. Valt me vooral tegen dat UPS geen oplossing wil bieden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo werkt het als ik het goed begrepen heb, dus de geplande levertijd wordt aangehouden. |
|
|||
|
|||
Gister mijn 2 witte 32GB ontvangen. Echt een juweeltje.
Snelheid is echt flink verbeterd. Stuk sneller dan mijn 4S. |
|
|||
|
|||
Eindelijk
Heb mijn iPhone 5 32 GB ook eindelijk ontvangen na problemen gisteren bij UPS i.v.m. ontruiming door gevaarlijke stoffen!
|
|
|||
|
|||
Nou de mijne was gisteren gelukkig geleverd, bijna hele dag gewacht terwijl de UPS depot op een km afstand zit. Hele tijd druk mee geweest dus geen tijd gehad om het te posten
|
|
|||
|
|||
Goed dat iedereen nog even een update over zijn/haar status stuurt. Er staan nog best wel wat bestellingen open (met uitzondering van 25-31 oktober en later) waarvan ik vermoed dat mensen het simpelweg zijn vergeten.
Apart trouwens dat mijn iPhone afgelopen nacht om 01.30 uur Amsterdam heeft verlaten maar in de tussentijd nog nergens is aangekomen. Zal allemaal wel goed komen, maar een beetje vreemd is het wel.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb bijna hetzelfde, om 23.57 vertrokken van Eindhoven maar nog nergens aangekomen.
|
|
|||
|
|||
Activering iphone 5
Ik kreeg vrijdag mijn nieuw iPhone van de Apple Store
Bij Mobistar een nieuwe Nano Simkaart gaan halen. Phone start op, vindt zendmasten maar niet mijn provider MOBISTAR. Gekoppeld aan itunes krijg ik de melding: Onze excuses,de iPhone die u heeft aangesloten wordt niet herkend en kan niet worden geactiveerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw leverancier of bezoek Apple Support. Het is weekend dus geen contact met AppleStore mgl. En op de site van Apple is zoals gewoonlijk hierover niets te vinden. Ik heb reeds geprobeerd de iPhone te RESTOREN. Dit lukt maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. Iemand suggesties? |
|
|||
|
|||
Citaat:
\edit en eventuele bestaande micro sim met zelfde nr gedeactiveerd? \\edit: of is dit misschien van toepassing? Probleem met mobiele datanetwerk oplossen Als je nieuwe firmware op je iPhone hebt geïnstalleerd of een jailbreak hebt uitgevoerd, kun je te maken krijgen met een foutmelding dat het mobiele datanetwerk niet geactiveerd kan worden. Dat is op te lossen. Je iPhone wekt de indruk dat je geen abonnement op mobiel internet hebt, maar dat is een misverstand. Je iPhone krijgt geen verbinding meer met het mobiele datanetwerk met als gevolg dat je niet meer kunt internetten of e-mailen en ook geen sms-berichten meer kunt versturen. De eerste stap om het probleem op te lossen is het resetten van de netwerkinstellingen op je iPhone. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Werkt dit niet, dan is er radicale oplossing nodig. Schakel Wi-Fi in zodat je toegang tot internet hebt. Ga op je iPhone naar de website: http://www.unlockit.co.nz/#_Custom Via deze website kun je aangepaste APN-info maken. Tik op Carrier om naar je mobiele operator te bladeren. Tik op de naam van je operator en tik op Done. De velden voor de APN worden gevuld. Tik daarna op ‘Create Profile’. Je wordt nu uit Safari gestuurd en gaat naar de instellingen van de iPhone. Tik op ‘Install’ om de aangepaste APN-instellingen op je iPhone te installeren. Herstart je iPhone en de mobiele data zou vanaf dat moment moeten werken. |
|
|||
|
|||
Zijn er nog updates van mensen waarbij de bestelstatus nog steeds op "uitzondering" staat?? voor 12:00 uur is bij mij niet gehaald en betwijfel ten zeerste of ze vandaag wel zullen leveren...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De ander oplossingen die worden voorgesteld kan ik niet doen omdat ik bij het opstarten niet verder raak dan bovenvermelde foutmelding. |
|
|||
|
|||
Dankzij een blunder van ups koerier wacht ik al sinds woensdag op mijn ip5.
Al alle dagen gebeld en maar beloven maar er gebeurt niks. Ze vinden gewoon mijn pakket niet meer terug,ik ervaar een heel slechte service van ups. |
|
|||
|
|||
Jup, bij mij ook. Ik heb UPS vandaag nog gebeld en dit keer kreeg ik te horen dat ze het proberen op zaterdag, maar dat het anders maandag wordt. Laten we het hopen..
|
|
||||
|
||||
jongens kunnen we aub ontopic blijven.. deze topic gaat puur over je bestelling online bij Apple Store en de status en levering daarvan
Aub niet over je iPhone 5 problemen en/of andere onderwerpen die niets te maken heeft met Online Apple Store Bestelling, Status en Levering daarvan...
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 27-10-12 om 16:15. Reden: info |
|
|||
|
|||
Nog geen status update...
25-31 Oktober via de bank. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
't lijkt me wel dat ze kunnen zeggen welke dag het is... Zo moeilijk moet dat niet zijn lijkt mij... En bij zo'n uitzonderingssituatie moet het eigelijk gewoon makkelijker zijn om dan ook een uitzondering te maken dat je hem ook kan ophalen.. (dan had 'k m al vanaf de opening van 't distributiecentrum in mijn bezit) waarom in Rotterdam wel en in Amsterdam niet :S Ongelofelijk hoe veel TNT busjes er vandaag al iets bij me directe buren hebben bezorgt Laatst gewijzigd door Mountainlionwarrior; 27-10-12 om 16:25. Reden: woord vergeten ;) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het ook al om 23:30 op de vertrekscan en ook nog steeds niet veranderd
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|