//

iPhone 5: Online Besteld

iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Eendd Beetje laat maar goed: Apple NL Besteld 14/10/2012 Bestelnummer: W2880 Levert 08 -14 November 16GB Zwart Betaald via bankoverschrijving Status: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2521  
Oud 27-10-12, 12:14
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eendd Bekijk bericht
Beetje laat maar goed:

Apple NL
Besteld 14/10/2012
Bestelnummer: W2880
Levert 08 -14 November
16GB Zwart
Betaald via bankoverschrijving
Status: Artikelen worden verwerkt
In ieder geval 3 of 4 dagen later door betalen per bank
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2522  
Oud 27-10-12, 12:21
jarnovld jarnovld is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 27
Standaard

Mijn afleverdag is nu ook veranderd naar maandag. UPS heeft mijn iPhone 5 al sinds donderdag maar dankzij een blunder van de chauffeur zit ik nu het weekend zonder telefoon. M'n iPhone 4 is namelijk al verkocht. Valt me vooral tegen dat UPS geen oplossing wil bieden.
  #2523  
Oud 27-10-12, 12:35
evitaiphone evitaiphone is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desteef Bekijk bericht
In ieder geval 3 of 4 dagen later door betalen per bank
Denk het niet, want de levertijd is gepland na ontvangst van de overschrijving. Een creditcardbetaling van dezelfde besteldatum heeft wel een ca. 3 dagen eerdere levertijd, omdat die creditcard direct bij de bestelling geautoriseerd wordt, waarna ook onmiddellijk de levertijd gepland wordt!

Zo werkt het als ik het goed begrepen heb, dus de geplande levertijd wordt aangehouden.
  #2524  
Oud 27-10-12, 13:13
jasonx jasonx is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 9
Standaard

Gister mijn 2 witte 32GB ontvangen. Echt een juweeltje.
Snelheid is echt flink verbeterd. Stuk sneller dan mijn 4S.
  #2525  
Oud 27-10-12, 13:52
sandero sandero is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard Eindelijk

Heb mijn iPhone 5 32 GB ook eindelijk ontvangen na problemen gisteren bij UPS i.v.m. ontruiming door gevaarlijke stoffen!

  #2526  
Oud 27-10-12, 13:56
dcell dcell is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 10
Standaard

Nou de mijne was gisteren gelukkig geleverd, bijna hele dag gewacht terwijl de UPS depot op een km afstand zit. Hele tijd druk mee geweest dus geen tijd gehad om het te posten
  #2527  
Oud 27-10-12, 14:12
mlusthof mlusthof is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 114
Stuur een bericht via Instant Messenger naar mlusthof
Standaard

Goed dat iedereen nog even een update over zijn/haar status stuurt. Er staan nog best wel wat bestellingen open (met uitzondering van 25-31 oktober en later) waarvan ik vermoed dat mensen het simpelweg zijn vergeten.

Apart trouwens dat mijn iPhone afgelopen nacht om 01.30 uur Amsterdam heeft verlaten maar in de tussentijd nog nergens is aangekomen. Zal allemaal wel goed komen, maar een beetje vreemd is het wel.
__________________
MBPr 15" (2014) - Core i7 2.5 GHz - 16 GB RAM - 512 GB SSD
  #2528  
Oud 27-10-12, 14:18
d5m5g5's schermafbeelding
d5m5g5 d5m5g5 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlusthof Bekijk bericht
Goed dat iedereen nog even een update over zijn/haar status stuurt. Er staan nog best wel wat bestellingen open (met uitzondering van 25-31 oktober en later) waarvan ik vermoed dat mensen het simpelweg zijn vergeten.

Apart trouwens dat mijn iPhone afgelopen nacht om 01.30 uur Amsterdam heeft verlaten maar in de tussentijd nog nergens is aangekomen. Zal allemaal wel goed komen, maar een beetje vreemd is het wel.
Ik heb precies hetzelfde inderdaad! Departure scan Amsterdam 1:30 A.M.
  #2529  
Oud 27-10-12, 14:31
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Ik heb bijna hetzelfde, om 23.57 vertrokken van Eindhoven maar nog nergens aangekomen.
  #2530  
Oud 27-10-12, 14:39
BILLBINT BILLBINT is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lier
Berichten: 4
Angry Activering iphone 5

Ik kreeg vrijdag mijn nieuw iPhone van de Apple Store
Bij Mobistar een nieuwe Nano Simkaart gaan halen.
Phone start op, vindt zendmasten maar niet mijn provider MOBISTAR.
Gekoppeld aan itunes krijg ik de melding: Onze excuses,de iPhone die u heeft aangesloten wordt niet herkend en kan niet worden geactiveerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw leverancier of bezoek Apple Support.
Het is weekend dus geen contact met AppleStore mgl. En op de site van Apple is zoals gewoonlijk hierover niets te vinden.
Ik heb reeds geprobeerd de iPhone te RESTOREN. Dit lukt maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen.
Iemand suggesties?
  #2531  
Oud 27-10-12, 14:53
Kingpinda Kingpinda is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BILLBINT Bekijk bericht
Ik kreeg vrijdag mijn nieuw iPhone van de Apple Store
Bij Mobistar een nieuwe Nano Simkaart gaan halen.
Phone start op, vindt zendmasten maar niet mijn provider MOBISTAR.
Gekoppeld aan itunes krijg ik de melding: Onze excuses,de iPhone die u heeft aangesloten wordt niet herkend en kan niet worden geactiveerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw leverancier of bezoek Apple Support.
Het is weekend dus geen contact met AppleStore mgl. En op de site van Apple is zoals gewoonlijk hierover niets te vinden.
Ik heb reeds geprobeerd de iPhone te RESTOREN. Dit lukt maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen.
Iemand suggesties?
Heb je de nano sim geactiveerd? Die van mij moet ik via internet aanmelden zodra ik er gebruik van wil maken. Is t-mobile dus weet niet of dit hetzelfde werkt.

\edit en eventuele bestaande micro sim met zelfde nr gedeactiveerd?

\\edit: of is dit misschien van toepassing?

Probleem met mobiele datanetwerk oplossen

Als je nieuwe firmware op je iPhone hebt geïnstalleerd of een jailbreak hebt uitgevoerd, kun je te maken krijgen met een foutmelding dat het mobiele datanetwerk niet geactiveerd kan worden. Dat is op te lossen.

Je iPhone wekt de indruk dat je geen abonnement op mobiel internet hebt, maar dat is een misverstand. Je iPhone krijgt geen verbinding meer met het mobiele datanetwerk met als gevolg dat je niet meer kunt internetten of e-mailen en ook geen sms-berichten meer kunt versturen.
De eerste stap om het probleem op te lossen is het resetten van de netwerkinstellingen op je iPhone. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
Werkt dit niet, dan is er radicale oplossing nodig.
Schakel Wi-Fi in zodat je toegang tot internet hebt.
Ga op je iPhone naar de website: http://www.unlockit.co.nz/#_Custom
Via deze website kun je aangepaste APN-info maken.
Tik op Carrier om naar je mobiele operator te bladeren.
Tik op de naam van je operator en tik op Done.
De velden voor de APN worden gevuld. Tik daarna op ‘Create Profile’.
Je wordt nu uit Safari gestuurd en gaat naar de instellingen van de iPhone.
Tik op ‘Install’ om de aangepaste APN-instellingen op je iPhone te installeren.
Herstart je iPhone en de mobiele data zou vanaf dat moment moeten werken.
  #2532  
Oud 27-10-12, 14:56
Mountainlionwarrior Mountainlionwarrior is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 44
Standaard

Zijn er nog updates van mensen waarbij de bestelstatus nog steeds op "uitzondering" staat?? voor 12:00 uur is bij mij niet gehaald en betwijfel ten zeerste of ze vandaag wel zullen leveren...
  #2533  
Oud 27-10-12, 15:02
BILLBINT BILLBINT is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lier
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kingpinda Bekijk bericht
Heb je de nano sim geactiveerd? Die van mij moet ik via internet aanmelden zodra ik er gebruik van wil maken. Is t-mobile dus weet niet of dit hetzelfde werkt.

\edit en eventuele bestaande micro sim met zelfde nr gedeactiveerd?

\\edit: of is dit misschien van toepassing?

Probleem met mobiele datanetwerk oplossen

Als je nieuwe firmware op je iPhone hebt geïnstalleerd of een jailbreak hebt uitgevoerd, kun je te maken krijgen met een foutmelding dat het mobiele datanetwerk niet geactiveerd kan worden. Dat is op te lossen.

Je iPhone wekt de indruk dat je geen abonnement op mobiel internet hebt, maar dat is een misverstand. Je iPhone krijgt geen verbinding meer met het mobiele datanetwerk met als gevolg dat je niet meer kunt internetten of e-mailen en ook geen sms-berichten meer kunt versturen.
De eerste stap om het probleem op te lossen is het resetten van de netwerkinstellingen op je iPhone. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
Werkt dit niet, dan is er radicale oplossing nodig.
Schakel Wi-Fi in zodat je toegang tot internet hebt.
Ga op je iPhone naar de website: Unlockit - APN Changer for your iPhone
Via deze website kun je aangepaste APN-info maken.
Tik op Carrier om naar je mobiele operator te bladeren.
Tik op de naam van je operator en tik op Done.
De velden voor de APN worden gevuld. Tik daarna op ‘Create Profile’.
Je wordt nu uit Safari gestuurd en gaat naar de instellingen van de iPhone.
Tik op ‘Install’ om de aangepaste APN-instellingen op je iPhone te installeren.
Herstart je iPhone en de mobiele data zou vanaf dat moment moeten werken.
De Nano Simkaart is geactiveerd door mijn Provider want ik krijg aanduiding van zendbereik.
De ander oplossingen die worden voorgesteld kan ik niet doen omdat ik bij het opstarten niet verder raak dan bovenvermelde foutmelding.
  #2534  
Oud 27-10-12, 15:03
gunth gunth is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 106
Standaard

Dankzij een blunder van ups koerier wacht ik al sinds woensdag op mijn ip5.
Al alle dagen gebeld en maar beloven maar er gebeurt niks.
Ze vinden gewoon mijn pakket niet meer terug,ik ervaar een heel slechte service van ups.
  #2535  
Oud 27-10-12, 15:03
Arthurvi Arthurvi is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mountainlionwarrior Bekijk bericht
Zijn er nog updates van mensen waarbij de bestelstatus nog steeds op "uitzondering" staat?? voor 12:00 uur is bij mij niet gehaald en betwijfel ten zeerste of ze vandaag wel zullen leveren...
Jup, bij mij ook. Ik heb UPS vandaag nog gebeld en dit keer kreeg ik te horen dat ze het proberen op zaterdag, maar dat het anders maandag wordt. Laten we het hopen..
  #2536  
Oud 27-10-12, 15:15
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

jongens kunnen we aub ontopic blijven.. deze topic gaat puur over je bestelling online bij Apple Store en de status en levering daarvan

Aub niet over je iPhone 5 problemen en/of andere onderwerpen die niets te maken heeft met Online Apple Store Bestelling, Status en Levering daarvan...
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver

Laatst gewijzigd door scoop1; 27-10-12 om 15:15. Reden: info
  #2537  
Oud 27-10-12, 15:22
dBounze dBounze is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 58
Standaard

Nog geen status update...

25-31 Oktober via de bank.
  #2538  
Oud 27-10-12, 15:22
Mountainlionwarrior Mountainlionwarrior is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandero Bekijk bericht
Heb mijn iPhone 5 32 GB ook eindelijk ontvangen na problemen gisteren bij UPS i.v.m. ontruiming door gevaarlijke stoffen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arthurvi Bekijk bericht
Jup, bij mij ook. Ik heb UPS vandaag nog gebeld en dit keer kreeg ik te horen dat ze het proberen op zaterdag, maar dat het anders maandag wordt. Laten we het hopen..
Echt 'n antwoord van lik me vessie :S ze moeten bij die servicedesk gewoon open en eerlijk zijn
't lijkt me wel dat ze kunnen zeggen welke dag het is...
Zo moeilijk moet dat niet zijn lijkt mij...

En bij zo'n uitzonderingssituatie moet het eigelijk gewoon makkelijker zijn om dan ook een uitzondering te maken dat je hem ook kan ophalen.. (dan had 'k m al vanaf de opening van 't distributiecentrum in mijn bezit) waarom in Rotterdam wel en in Amsterdam niet :S

Ongelofelijk hoe veel TNT busjes er vandaag al iets bij me directe buren hebben bezorgt

Laatst gewijzigd door Mountainlionwarrior; 27-10-12 om 15:25. Reden: woord vergeten ;)
  #2539  
Oud 27-10-12, 15:55
markytel markytel is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlusthof Bekijk bericht
Goed dat iedereen nog even een update over zijn/haar status stuurt. Er staan nog best wel wat bestellingen open (met uitzondering van 25-31 oktober en later) waarvan ik vermoed dat mensen het simpelweg zijn vergeten.

Apart trouwens dat mijn iPhone afgelopen nacht om 01.30 uur Amsterdam heeft verlaten maar in de tussentijd nog nergens is aangekomen. Zal allemaal wel goed komen, maar een beetje vreemd is het wel.
Bij mij idem dito ook om 01:30 uur Amsterdam verlaten. Ik neem aan dat onze iphones gezellig naast elkaar
  #2540  
Oud 27-10-12, 15:57
kevinoooo kevinoooo is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Standaard

Bij mij is het ook al om 23:30 op de vertrekscan en ook nog steeds niet veranderd
Reageren

Labels
bit.ly/iphone5orders



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 besteld UK kleine jan Koopinformatie Rest Europa 78 30-09-12 14:31
3GS besteld online apple store change1592 Koopinformatie Nederland 5 06-12-11 20:44
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Iphone4 besteld in de T-shop en online boktor Koopinformatie Nederland 17 15-08-10 23:24
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.