iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Best grappig om te zien de meesten zijn dus al voorzien van de iPhone ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2012 om 22:16 ---------- ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Best grappig om te zien de meesten zijn dus al voorzien van de iPhone
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2012 om 22:16 ---------- Alleen kan de status van Apple in het weekend veranderen naar Verzending wordt voorbereid? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
5 euro? Telfort vraagt er gewoon keihard 20€ voor!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen even langs de T-Mobile, ik denk dat ik morgen gelijk even de Nano simkaart ga omruilen of inwisselen.
Alleen weet iemand als de status van Apple in het weekend kan veranderen naar Verzending wordt voorbereid? |
|
|||
|
|||
ja dat kan wel, want de distributie gaat gwn door in het weekend alleen de levering niet
|
|
|||
|
|||
Gisteren in de Telfort winkel een nano-simkaart gehaald. Het werd gelijk geregeld en ik moest € 0,01 betalen.
|
|
|||
|
|||
Oké fijn om te weten. Ik vind het nog steeds bizar dat ik hem gewoon op de 28e heb besteld en ik in de groep zit van 25-31 oktober. Achja, zal wel zeker te maken hebben met de betaalmethode namelijk: bankoverschrijving.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog een vraag aan degenen die de telefoon hebben ontvangen en met CC betaald hebben. Vanaf wanneer was op jullie online afschrift de transactie zichtbaar op jullie online overzicht ? Ik krijg mijn iphone namelijk maandag en moet uiterlijk dinsdag zowel een kopie aankoopnota (reeds in bezit) en betaalbewijs/cc afschrift overleggen. Ik ben bang dat Apple het bedrag te laat afschrijft waardoor het op 30 augustus niet zichtbaar is op mijn afschrift.
Zou je ook aan willen geven wat voor omschrijving er bij staat ? Mijn dank is groot |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is vandaag van Eindhoven naar Brussel gegaan... Maandag Amsterdam hopelijk.
|
|
|||
|
|||
Ik weet weinig van betalingen via de CC.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat een gewacht Zit al een tijdje met een nanosim in me galaxy s2 haha
|
|
|||
|
|||
Mijn witte 32Gb is gemaakt in week 41 en fabriek C3 (China). Zoals meer hier zie ik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2012 om 22:43 ---------- zeker online besteld ga je langs een telfort shop hoef je alleen maar 0.01 te pinnen en klaar |
|
|||
|
|||
Ik hoop van wel Ik zit nu al een tijdje te wachten net als iedereen hier. Alleen ik hoop morgen wel voor een statusupdate. Het is maar een klein ding, het betekend voor mij in ieder geval al een hele hoop.
|
|
|||
|
|||
Heeft je bank niet direct betaald. Ik heb ook met bankoverschrijving betaald. Dan zit je maar 1 werkdag later normaalgesproken. Dus 24-30 oktober. Mijne is ook verzonden. En met mij, nog veel meer bankoverschrijvingen.
|
|
|||
|
|||
Mijn bank de SNS bank... Er zat een weekend tussen dus volgensmij was het 1 oktober betaald en was de status ook aangepast. Ik weet voor de volgende keer dat ik het wel via de Creditcard ga bestellen. Ik heb echt een hekel aan wachten...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog steeds vraag aan anderen die wel binnen hebben... wanneer was het afgeschreven en wat is de omschrijving ? Dank je wel |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|