iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door n@gel Net aangekomen, bezorgt door UPS! Heel veel dank aan mlusthof!! Jouw werk maakte de spanning een stuk verdraaglijker. Iedereen die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zojuist met UPS de nieuwe iphone binnengekregen... Nu bezig met omzetten.
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht mijn op 4 oktober met CC bestelde iPhone pas in de loop van volgende week in handen te hebben, zeker als het met dit tempo doorgaat. Dit was eerlijk gezegd ook wel aangegeven, levering tussen 29 oktober en 2 november. Maar kan bijna niet meer wachten en ik hoopte op een vroegtijdige statuswijziging haha...
|
|
|||
|
|||
Net mijn iPhone 5 in ontvangst kunnen nemen (Rotterdam) zonder krasjes of beschadigingen .
De melding "Het pakket is in een UPS-gebouw achtergelaten" staat er om de volgende rede. De bezorger was een medewerker van UPS die normaal op kantoor werkt. Hij vertelde mij dat ze door de drukte moeten improviseren om alles zo snel mogelijk uit te leveren. Waarschijnlijk hebben ze een pallet of wat verdeeld onder kantoorpersoneel doe moeten gaan bezorgen. Geen paniek dus . Laatst gewijzigd door Airoflow; 26-10-12 om 14:33. |
|
||||
|
||||
hij is net gearriveerd via UPS, 64 gb zwart.
Bezorger kon mij vertellen dat hij alleen al 60 Iphone bij zich had en moest bezorgen vandaag + dan nog de reguliere paketjes. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
JUIST, hij is binnen, 2 Iphone 5
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ondanks dat mijn status bij ups niet verder kwam dan aankomstscan in eindhoven is mijn telefoon net gewoon geleverd! Prachtig exemplaar wit 16gb zonder oneffenheden. bingo.
|
|
|||
|
|||
Via de tracker zojuist gezien dat mijn iphone toch nog vandaag komt! Mijn iphone is in Amsterdam. De hele ochtend code noodgeval maar nu: groen en op tijd Ik woon in Zaandam. Misschien dat anderen hier ook hoop van krijgen.
|
|
|||
|
|||
Aan iedereen het verzoek om even te kijken of ik je (eventueel gewijzigde status) al goed in het overzicht heb verwerkt. http://bit.ly/iphone5orders
|
|||
|
|||
Hier is hij ook geleverd! 16GB Zwart. Geen krasjes of iets te zien! Top
|
|
|||
|
|||
Iphone is geleverd, maar hoorde van mijn ouders dat het in de auto eruit zag alsof de pakketjes erin waren gegooid. Niet een pakketje lag normaal in de auto (ups) dus maar hopen dat er geen beschadigingen zijn. Kan helaas pas vanavond checken.
|
|
|||
|
|||
Heb nu een "1Z" trackingnummer van UPS maar "A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated."
Dus nog afwachten |
|
|||
|
|||
Citaat:
De echte beschadigingen komen al vanuit de fabriek. |
|
|||
|
|||
Ja, die van mij is inmiddels ook weer groen. Ik woon in Castricum.
|
|
|||
|
|||
Dat krijg je als mensen ergens van balen... Gelukkig kost het allemaal niet zoveel..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij is net binnen via tnt
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|