iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net toch ook maar een bestelling geplaatst. Besteldatum: 26-10-2012 Bestelnummer: W4925 Apple Store NL 16GB Zwart Status: Artikelen worden verwerkt Levert 20 Nov, 2012 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb net toch ook maar een bestelling geplaatst.
Besteldatum: 26-10-2012 Bestelnummer: W4925 Apple Store NL 16GB Zwart Status: Artikelen worden verwerkt Levert 20 Nov, 2012 - 26 Nov, 2012 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan bij "Zendingsreferentie:" het 8-nummer invullen... N.B. met 8-nummer bedoel ik overigens een 10-cijferig nummer beginnend met een 8 |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die tijdens het wachten zich vervelen. Hier kan je checken wanneer je iPhone gemaakt is en waar!
Klantenservice: Serienummers (serienummer vind je op de rekening) |
|
|||
|
|||
Mijn 64GB zwart is zojuist thuis aangekomen! Toppertje!
|
|
|||
|
|||
Damm. ging die van mij maar via TNT. Buren hebben net pakketje ontvangen :-( dacht dat ie voor mij kwam
|
|
|||
|
|||
Ja ik snap het nu haha. Maar ook op die manier pakt hij hem niet. Ik snap er niks van, maar hij is vanochtend verzonden dus misschien dat het pakket nog niet traceerbaar is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pakket word dan waarschijnlijk zichtbaar einde van de avond aangezien hij inderdaad vandaag pas verzonden is en onderweg naar TNT/UPS is.
|
|
|||
|
|||
UPS komt net m'n terrein opgelopen met het pakketje in zijn hand en zegt: "iPhone?". Zijn hele truk lag vol en zei dat ze bij UPS er niet echt blij mee waren dat alles tegelijk uitgerold wordt. lol.
|
|
|||
|
|||
Aangekomen super blij. Nu ff nanosim halen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het echt zo'n chaos is, is het hopen dat ze niet de verkeerde hebben gegeven. Tenzij je een 64gb hebt gekregen ipv een 16/32 die je besteld hebt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net aangekomen, bezorgt door UPS!
Heel veel dank aan mlusthof!! Jouw werk maakte de spanning een stuk verdraaglijker. Iedereen die nog wacht, het is de moeite waard! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Snap nu ook best waarom het zo druk is op de weg in NL, als iedereen zo werkt... |
|
|||
|
|||
Poeh, zit al vanaf half 8 klaar om mijn Iphone 5 in ontvangst te nemen. Ik werk thuis vandaag maar om de een of andere reden ben ik nogal snel afgeleid. Blik wordt voortdurend naar het raam getrokken en bij elke auto die de straat in komt, laat ik alles uit mijn handen vallen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe doet iedereen het unboxen eigenlijk? Volgens traditie? Snel snel? Op video vastleggen (ook voor evt bewijs naar apple bijv) of de hele familie uitnodigen? Msh een leuk idee voor een apart topic, ik ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De eerste afleverpoging is gedaan. Ik was niet thuis. Maandag nieuwe poging op werkadres.
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|