iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja en alle dank aan Mlusthof Die ons in deze zware periode op de been hield met het overzicht. TOP!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja en alle dank aan Mlusthof Die ons in deze zware periode op de been hield met het overzicht. TOP!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Schiet allemaal lekker op , zit de hele dag te wachten ,vrijedag naar de knoppen!
En de status van UPS is ! Amsterdam, Netherlands 26/10/2012 8:00 Noodgeval buiten controle van UPS. Daar moet je het maar mee doen, na een rond rit van de i5 Eindhoven, Brussel, Amsterdam ! |
|
|||
|
|||
Nee dat begrijp ik haha, maar ik denk dat je gelijk hebt want de piek gisteren was ook rond die tijd. ..maar als het vandaag op verzending wordt voorbereid staat heb ik het zaterdag (als de pakketdienst dan levert) al binnen denk je?
|
|
|||
|
|||
Apple's Expresse levering levert alleen van Maandag t/m Vrijdag ongeacht de koerier
|
|
|||
|
|||
Ja ,hallo 25 okt. Verzonden door UPS, 26 okt. Een rond reis door België & Nederland en nu is er een Noodgeval !
|
|
|||
|
|||
Bij de 24-30 okt, die gisteren naar 'Verzending wordt voorbereid' ging, duurde het 15-20 uur voordat het pakket ook daadwerkelijk verzonden was. En dan is het alleen maar voorgemeld bij de koeriersdienst, nog niet fysiek binnen. En afgaande op de berichten levert Apple in Nederland alleen via UPS en TNT Express. Die bezorgen beiden niet op zaterdag, dus ik denk dat de kans groot is dat het na het weekend wordt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Update:
Vandaag verzonden en zoals verwacht is de bezorging op maandag 29 oktober. Zwart 32 GB. Eindelijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als de status van iArmenian nog niet verandert is zal hij morgen zeker niet geleverd worden want dan zal het iPhones betreffen die vandaag uitgeleverd zouden worden die morgen geleverd worden Nog zo'n 6 dagen wachten voor mij...... |
|
|||
|
|||
Inhalen inderdaad. Dat gaat dan uitsluitend om pakketten die eigenlijk voor vandaag op de rol stonden maar wegens de eerder genoemde situatie niet bezorgd konden worden. Daar gaan ze niet nog een hele nieuwe zending aan toevoegen die eigenlijk voor maandag bedoeld is; dan kunnen ze de zondag er ook nog wel bij doen. Sommige bezorgers hebben de hele auto vol liggen, zo blijkt uit verschillende berichten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij nog steeds:
Eindhoven, Netherlands 25/10/2012 18:38 Herkomstscan En ik zit al naast Eindhoven :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
15.30 afgeleverd door UPS in Amsterdam (Overtoom)
|
|
|||
|
|||
update voor overzicht: beide iPhones zijn binnen!
|
|
|||
|
|||
net gebeld met apple. De meneer had na 20 minuten formuliertjes doornemen besloten dat ik hem kan inruilen voor een nieuwe. De oude wordt dan opgehaald en daarna de nieuwe pas verzonden. Nee bedankt dus.. geen woord over een schadevergoeding. Vreemde zaak
|
|
|||
|
|||
@mlusthof als ik via mijn ipad op jou document kijk kan ik filteren bij bv betaalmethode dan heb ik er onder een knop maar als ik via mijn windows pc ga kijken zie ik dat niet maar is er wel een pijl naast de tekst waar ik niet op kan drukken
heb je toevallig een idee hoe of wat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|