iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Waarom heb je dat dan al laten doen? Het was ook helemaal niet de bedoeling! 'Foutje' van HI :S...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mijn iphone is geleverd!
hoorde overigens van medewerker vodafonewinkel (die kennis had bij marechaussee) dat de iphones er o.a. zo langzaam over doen ivm grote drugsvangst afgelopen week. Controles zijn daardoor stuk scherper en leveren vertraging op.. |
|
|||
|
|||
Yes! Die van mij is verzonden, hij wordt maandag bezorgd....
|
|
|||
|
|||
JA hij is binnen!!! half 7 savonds! beter laat dan nooit!
conditie is perfect. week 41 fabriek C3 |
|
|||
|
|||
zie nu op de online factuur dat de besteldatum 1 oktober 2012 was ipv 28 september, *** bankoverschrijving
UPS levert niet in het weekend? Want volgens de tracking is mijn pakketje net gearriveerd in Eindhoven, is niet zo ver van Maarssen |
|
|||
|
|||
Zoals zovelen... op de eerste dag besteld en vandaag geleverd.
Maar wat een bizar gele tint heeft dat nieuwe scherm. Ik ben niet blij, lees ook dat het regelmatig voorkomt. Dat het wegtrekt lijkt een fabeltje te zijn. Eerst maar eens een paar dagen aankijken, blijft het hetzelfde dan gaat ie terug. |
|
|||
|
|||
Lijkt op een klein deukje aan de zijkant zie ik dat goed? Ik zou denk ik voor een nieuwe gaan. Dat geld heb je idd toch al uitgegeven.
Laatst gewijzigd door MagnificentDPE; 26-10-12 om 20:36. |
|
|||
|
|||
Mijn iphone is vandaag ontvangen door UPS! Wordt maandag geleverd weet iemand tussen welke tijdstippen dit bedrijf levert in Zuid Limburg? ... Want moet werken en natuurlijk zorgen dat er iemand aanwezig is om 'm "op te vangen" ...
Fijn weekend allemaal X |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm volgens de factuur is mijn iphone in week 40 gemaakt in china fabriek c3
maandag wordt ie gedropt |
|
|||
|
|||
Geplande aflevering:
Maandag, 29/10/2012, Voor het einde van de dag. Laatste locatie: Eindhoven, Netherlands, Vrijdag, 26/10/2012. Lekker dan, en ik had mijn normale simkaart al omgeruild voor een nano sim. Hoewel, weekendje onbereikbaar is ook niet al te erg. Lekker rustig. |
|
|||
|
|||
Hij zou vandaag bezorgd worden, staat er om 18:55 dat hij toch maandag komt.
Hele dag zitten wachten |
|
||||
|
||||
Citaat:
je moest 16.55u gebeld hebben! En even doorgeven dat je op je pakketje zit te wachten! Wat is er nu gebeurd? Die koerier, wilde blijkbaar vroeg naar huis (feestdag vandaag) en die heeft dan op zn Diad ingetypt dat jij niet thuis was of dat je buiten zijn route valt! of hij heeft pakketje gewoon terug genomen en op de rolband in centrale gegooid. En die herscant hem en maakt hem weer gereed voor aanstaande maandag.. Echt pech vanwege die feestdag, verwachtte ik dat me collega koeriers zulke daden gaan verrichten. Iedereen wil vrijdag vroeg naar huis... Dus ik heb me neefje gezegd, laat hij centrale bellen en dan tracking nummer doorgeven en vragen hoelaat komt pakketje.. Die medewerker gaat je geen tijd kunnen geven, maaaar ze stuurt wel een berichtje naar de koerier, deze persoon wacht op zn pakketje, dus moet afleveren! Dan komt hij er NIET onderuit en moet hij verplicht langskomen om te leveren, al is het 22u
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 26-10-12 om 21:13. Reden: info |
|
|||
|
|||
Ik had gebeld, maar ze vertelden me dat het 100 % zeker bezorgd zou worden vandaag!
Voel me echt genaaid! |
|
|||
|
|||
25-31 Oktober via Bankoverschrijving nog steeds 'Artikelen worden verwerkt'.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2012 om 20:17 ---------- Citaat:
25e bij jou, dan zou ik zeggen 28e leverdatum.... Dus in Feite Maandag/Dinsdag word jij verwend Laatst gewijzigd door scoop1; 26-10-12 om 21:16. Reden: info |
|
|||
|
|||
UPS!
Wat een ballentent. Haha! |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is ook puntgaaf geleverd, maar door gekut van T-Mobile en een slechte klantenservice kreeg ik geen nano sim mee in de winkel, gelijk een Vodafone abonnement afgesloten, ben er klaar mee.
|
|
|||
|
|||
Bij de traceergegevens op de UPS site staat bij verzendgegevens alleen de woonplaats + NL. Klopt dit?
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|