iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door d5m5g5 UPS status staat nog steeds op Departed - Amsterdam, met Scheduled Delivery: Monday, 10/29/2012, By End of Day. Moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Frustrerend... mijn IP5 is al sinds begin vrijdag in Amsterdam (plaats bestemming) aangekomen, maar overnacht het hele weekend om morgen "op een zeker moment" te worden bezorgd. Is er een manier om op de dag zelf te achterhalen hoe laat het ongeveer zal worden ? Vind het nogal naar dat ik tussen 7:00 en 20:00 uur opgesloten zit in mijn eigen huis :S
|
|
|||
|
|||
Ik heb de zwarte 16 GB besteld een aantal dagen na de release, bij mij werd ie als het goed is afgelopen zaterdag aangeboden alleen was ik niet thuis. Via postnl de afleverdatum aan kunnen passen naar Maandag. Dus met een beetje mazzel heb ik m dan ook
|
|
|||
|
|||
huh ? WTF ? postnl ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om bij UPS het pakketje te tracken, moet ik me dan registreren of doe ik iets verkeerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben waarschijnlijk wat onhandig, maar waar ergens bij UPS kan ik dat doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
UPS: Tracking Information |
|
|||
|
|||
Is er van iemand de status al overgegaan naar 'Verzonden'? Hierbij bedoel ik de mensen die als leverdatum 25-31 oktober hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook in 25-31 okt. groep, en bij mij nog steeds de "Ooh zo leuke" melding Artikelen worden verwerkt. Heb inmiddels lamme vingers van de afgelopen dagen refreshen
|
|
|||
|
|||
Best jammer dat het Dinsdag gaat worden... Laat ik nou net de hele dag weg zijn.
Alleen mijn ouders zijn wel gewoon aanwezig dus dat is dan wel mooi ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2012 om 20:50 ---------- @Hextrox Ik heb echt medelijden met jou, heb je trouwens betaald via Bankoverschrijving of CC? Ik heb betaald via de bank en mijne is gister geupdate. |
|
|||
|
|||
Wellicht handig voor mensen die ook een tmobile abo hebben (een i150), men heeft wat problemen met de nanosim. Je krijgt geen verbinding met het mobiele netwerk. Wat je ook doet het blijft misgaan. Tmobile heeft het probleem ondertussen onderkent en werkt aan een oplossing. Maar totdat men daar is werkt een tijdelijke oplossing wel. Kijk op http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/telefoonfuncties/probleem-met-mobiele-datanetwerk-oplossen/ voor instructies.
|
|
|||
|
|||
Oké bedankt voor de informatie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Heb je elders besteld dan bij apple? Ik duim dat jullie hem gauw hebben!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|