iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dSis PostNL = TNT PostNL en TNT voeren beide een verschillende bedrijvigheid. PostNL staat meer in de markt als een pakketdienst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PostNL en TNT voeren beide een verschillende bedrijvigheid.
PostNL staat meer in de markt als een pakketdienst voor consumenten. Zij opereren ook alleen maar binnen Nederland. Wanneer je bijvoorbeeld een pakket naar België verzend via PostNL zal dit worden afgegeven aan DPD die vervolgens de uiteindelijke bezorging voor zijn rekening. PostNL is tevens ook gesplitst in een afdeling Brievenbus en een afdeling Pakketten. TNT, ook wel bekend als TNT Express, is het bedrijf dat de express zendingen voor zijn rekening neemt. Zij kunnen dus nationaal- en internationaal een enorme snelheid garanderen. Zij beschikken over hun eigen luchtvracht netwerk binnen Europa. Dit is ook de reden dat zij overgenomen zijn door UPS. UPS heeft voornamelijk een goed netwerk in Amerika. Met de overname kan UPS dus wereldwijd een prima netwerk neerzetten. Vooralsnog zullen TNT en UPS beide onder hun eigen naam door gaan. Maar dit alles zal in een onbekend termijn toch UPS gaan worden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik wacht gewoon nogsteeds totdat mijn status van 'Artikelen worden verwerkt' verandert
|
|
|||
|
|||
Jan4 dan kan wel kloppen denk ik hoop dat we hem dan tegen de middag aan krijgen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zit in groep 23-29 nog steeds geen iPhone hier en sinds vrijdag ochtend geen status update :@ Rotterdam, Netherlands 26/10/2012 9:51 Het pakket is in een UPS-gebouw achtergelaten
|
|
|||
|
|||
Eindhoven, Netherlands
26/10/2012 18:37 Origin Scan Zo staat hij al sinds vrijdag, zou "On Time" moeten zijn voor t eind van de dag, maar hij is nog niet eens in transit.. Overigens is UPS mijn vervoerder. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier in een kleine stad rijden verschillende.... Dus of dat een betrouwbare manier is denk ik t niet.... Citaat:
En gekke-Turk hij zou vandaag nog kunnen komen ik duim voor je! Laatst gewijzigd door Roos79; 29-10-12 om 11:25. |
|
|||
|
|||
iemand met TNT, status update gekregen ? Sinds vrijdag is er niets veranderd.
namelijk "27 Oct 2012 00:55:18 Rotterdam Shipment Received At Destination Depot. " |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De 2e dag dat mijn status op verzending wordt voorbereid staat, de gemiddelde tijd van verandering is niet van toepassing op zondag
|
|
|||
|
|||
Citaat:
29 Oct 2012 08:10:59 Zwolle Shipment Received At Destination Depot. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de Limburgers die in spanning zitten te wachten: UPS bestelbusje gesignaleerd op de A76 ter hoogte van Schinnen (zuidwaarts).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De meesten hebben gezegd Holland het bij hun duurt maar alles is variabel. Op werk dagen zal het sneller gaan dan de weekenden maar ook niet altijd. |
|
|||
|
|||
Sinds het fiasco van de afgelopen dagen bij UPS Amsterdam staat mijn zending eindelijk weer in Transit:
Amsterdam, Netherlands 29/10/2012 3:15 Bestemmingsscan Amsterdam, Netherlands 26/10/2012 8:00 Aankomstscan 26/10/2012 8:00 Noodgeval buiten controle van UPS Eindhoven, Netherlands 26/10/2012 2:39 Vertrekscan Eindhoven, Netherlands 25/10/2012 19:11 Herkomstscan Netherlands 25/10/2012 8:03 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS Helaas nog geen "Out for Delivery" scan maar dat zal wel goed komen. Overigens zag ik die laatste bestemmingsscan pas rond half negen vanochtend. Lijkt wel alsof die status updates maar incidenteel gebeuren en flink vertraagd. Iemand anders die dit ook al heeft opgemerkt? |
|
|||
|
|||
Haha, het blijft plezierig dit topic te lezen, temeer omdat ik ook met smart zit te wachten op dat "Verzonden" en wat daarna volgt. Wanneer? That's the question!
25-31 oktober Ga de spanning nog missen als mijn 64 GB er is |
|
|||
|
|||
Heb net mijn iPhone 5 16gb zwart ontvangen! Ik zat in de 24-30 groep!
Kan je bij vodafone gewoon gratis een nano simkaart halen?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar was dit als ik mag vragen? Mijn status op ups staat nog steeds op herkomstscan, is het pakket dan wel al onderweg? Of vertrekt deze pas echt als er 'out for delivery' staat of iets dergelijks? |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|