iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Knoezelbos Met CC gedaan....... Ach ja. Ik wacht toch al weken. Kan dit er ook nog wel bij. Oke. Ja precies, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 november 2012 om 21:49 ---------- Blijf jezelf dat vooral vertellen...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ach het zak best goed komen, misschien heeft het iets te maken met welke type toestel er besteld is.... 16 GB White in mijn geval... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2012 om 01:13 ---------- Hmm ik heb trouwens ook "Standaard verzending" en geen Express Levering..... |
|
|||
|
|||
Ik heb ook standaardverzending, volgens mij is dit normaal.
|
|
|||
|
|||
DHL levering per expresse
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met de levering zelf? Moet je de telefoon persoonlijk aannemen of kan ook een van je familieleden dit doen?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Degene die de deur open doet kan het pakket in ontvangst nemen.
Bij mij net gebeurt. Ik ben niet thuis, de vrouw heeft iPhone in ontvangst genomen. Voor de lijst: #258 iPhone ontvangen |
|
|||
|
|||
Mijn vader heeft hem aangenomen, zelfs onder mijn naam. Gaat hun er denk ik meer om dat ze een handtekening hebben. Natuurlijk zullen ze zichzelf achter hun hoofd krabben als de achternaam verschilt. Zolang dat niet zo is lijkt het me geen probleem.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg net bericht dat mijn iPhone is verzonden!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zou hij morgen wel geleverd worden!? Er staat verder nog niet wie de vervoerder is en wat de exacte leverdata is. Naam vervoerder Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt Trackingsnummer vervoerder Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke! Ik heb echter nog geen SMS of e-mail ontvangen, terwijl ik dit wel heb aangegeven. Ik heb de status gecheckt in mijn apple account, raar dat ik verder nog geen bericht heb ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2012 om 16:51 ---------- Dat is wel heel raar, kan zijn dat het straks misschien wordt klaargemaakt en meteen wordt verzonden.. |
|
|||
|
|||
hij is vandaag eindelijk geleverd. Geen krasjes of plektjes te zien, ook niet krom.
jammer van dhl maarja. regel 255 in de sheet |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|