//

iPhone 5: Online Besteld

iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lijkt erop dat een bijbestelling van bijvoorbeeld een Lightning-kabel vertraging oplevert… Ik heb die van mij (verloop voor in de auto) dan ook besteld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3741  
Oud 22-11-12, 13:36
ARTHURHOFMANdotCOM's schermafbeelding
ARTHURHOFMANdotCOM ARTHURHOFMANdotCOM is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hollands Kroon
Berichten: 37
Standaard

Het lijkt erop dat een bijbestelling van bijvoorbeeld een Lightning-kabel vertraging oplevert… Ik heb die van mij (verloop voor in de auto) dan ook besteld bij de leverancier van mijn Brodit iPhone 5-houder (aanrader!).

Ik moet het vandaag ontvangen via DHL. Geen tijden aangegeven, enkel dat het om 9u14 met de koerier is meegegeven. Ben benieuwd hoe laat het arriveert. Ik woon buitenaf aan een bestemmingsweg dus iedere auto is een potentiële koerier.

Daarna een KPN-nanosim bij Belcompany halen. Iedereen veel plezier gewenst vandaag of de komende dagen.
__________________
DON'TFEEDTHEMODELS: ARTHURHOFMAN.COM
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3742  
Oud 22-11-12, 15:58
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Ja, ik ben ook benieuwd hoelaat het geleverd wordt..
  #3743  
Oud 22-11-12, 16:17
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ARTHURHOFMANdotCOM Bekijk bericht
Het lijkt erop dat een bijbestelling van bijvoorbeeld een Lightning-kabel vertraging oplevert…
Dat lijkt me vreemd aangezien de Lightning-USB-kabel 1-2 werkdagen levertijd heeft.
Maar ik ga er vanzelf achter komen... Ik heb namelijk een extra USB kabel, Lightning naar 30 pins adapter en printer mee besteld..
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3744  
Oud 22-11-12, 16:35
ARTHURHOFMANdotCOM's schermafbeelding
ARTHURHOFMANdotCOM ARTHURHOFMANdotCOM is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hollands Kroon
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Dat lijkt me vreemd aangezien de Lightning-USB-kabel 1-2 werkdagen levertijd heeft.
Maar ik ga er vanzelf achter komen... Ik heb namelijk een extra USB kabel, Lightning naar 30 pins adapter en printer mee besteld..
Nu, dat is niet zo vreemd: het gaat om een populaire bestelling (met meer vraag dan aanbod) die moet samengevoegd worden in plaats van direct dor te sturen. Daar kan heel gemakkelijk een dag bijkomen. Maar dat is een aanname van mij.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2012 om 15:36 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorisVanRooij Bekijk bericht
Ja, ik ben ook benieuwd hoelaat het geleverd wordt..
De luxe van wachten… Nu 16u35. Ik vind het stiekem wel een beetje spannend worden.
  #3745  
Oud 22-11-12, 16:55
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Ja, ik vind het ook spannend worden, ik zie dat UPS tot 19 uur levert, dus nog genoeg tijd. Maar toch spannend!
  #3746  
Oud 22-11-12, 17:25
ARTHURHOFMANdotCOM's schermafbeelding
ARTHURHOFMANdotCOM ARTHURHOFMANdotCOM is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hollands Kroon
Berichten: 37
Standaard

Ah, tot 19u00?! Wist ik niet, dank! Ik ben benieuwd of hij eerst bij jou komt en dan bij mij.
  #3747  
Oud 22-11-12, 17:26
cronixx cronixx is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 61
Stuur een bericht via Instant Messenger naar cronixx
Standaard

yay, de mijne is inmiddels ook verzonden en komt morgen binnnen.... lijkt het toch nog allemaal goed te komen!
  #3748  
Oud 22-11-12, 18:50
ARTHURHOFMANdotCOM's schermafbeelding
ARTHURHOFMANdotCOM ARTHURHOFMANdotCOM is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hollands Kroon
Berichten: 37
Standaard

Fijn, Cronixx!

Houdt er alvast rekening mee dat ze ieder moment kunnen komen maar als je er op wacht waarschijnlijk aan het begin van de avond…

Okay, deze pessimist wacht al even. 17u48… Iets met geduld.
  #3749  
Oud 22-11-12, 19:08
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Oke, update vanuit hier. Het zit dus zo, aangezien ik in het buitenland woon heb ik de iPhone naar mijn vriendin laten opsturen, omdat zij morgen een vlucht hiernaartoe heeft. Dit was een ontzettend goed plan, en kwam ook goed uit nu de telefoon al vandaag geleverd zou worden. Alleen zijn ze dus net langs geweest wanneer zij niet thuis was. Morgen wordt pas een 2de poging gedaan, alleen zal dit waarschijnlijk rond dezelfde tijd zijn (5 uur), zij moet alleen om 3 uur van huis vertrekken om de vlucht te halen. Dus heb ik net 20 minuten met UPS aan de telefoon gehangen om te kijken of ze het of nog vandaag kunnen afleveren, of morgenochtend. Wat beide niet mogelijk is, wat een prutsers die lui bij UPS.
  #3750  
Oud 22-11-12, 19:11
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Das pech hebben niks geen prutser jij heb gewoon te laat besteld
  #3751  
Oud 22-11-12, 19:14
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Das pech hebben niks geen prutser jij heb gewoon te laat besteld
Het probleem is dat ze 0 flexibel zijn, en het allemaal volgens de regeltjes moet, en ze bijvoorbeeld ook geen telefoonnummer kunnen geven van het depot, ze geven alleen 0900 nummers die niet te bereiken zijn vanuit het buitenland...
  #3752  
Oud 22-11-12, 19:19
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Waarom word er gelijk uitgescholden en lelijke benamingen genoemd je kan best gefrustreerd zijn maar dat kan ook met respect.
En van het buitenland is JOUW problemen niet die van het te leveren bedrijf!
Had die vriendin later haar vlucht moeten plannen jouw leverdata kon tm de 26ste zag ik net...

Vind echt dat het nivo daalt hier op deze manier....
En niet enkel jouw berichtje hoor er zijn er genoeg die zo kinderachtig doen....
  #3753  
Oud 22-11-12, 19:26
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Waarom word er gelijk uitgescholden en lelijke benamingen genoemd je kan best gefrustreerd zijn maar dat kan ook met respect.
En van het buitenland is JOUW problemen niet die van het te leveren bedrijf!
Had die vriendin later haar vlucht moeten plannen jouw leverdata kon tm de 26ste zag ik net...

Vind echt dat het nivo daalt hier op deze manier....
En niet enkel jouw berichtje hoor er zijn er genoeg die zo kinderachtig doen....
Wacht even, ik heb niet gescholden, en vind prutsers nog best netjes. Over die 26ste heb je gelijk, het zou ook krap worden. Alleen Apple heeft het gelukkig op tijd verzonden en het knelpunt zit nu dus bij UPS. Ik ben zelf woonachtig in Boedapest. Ik kan niet echt zeggen dat de pakketbezorging erg modern is, maar ze zijn qua 2de afleverpoging een stuk flexibeler dan UPS. Je hebt daar nog het gevoel dat ze het pakketje graag bij je willen komen afgeven. Bij UPS daarentegen, zo merkte ik net uit het belletje, dat het ze niet zoveel uitmaakt, en ze helemaal niet graag iets extra's willen doen voor de klant zodat het pakketje toch nog geleverd kan worden.
  #3754  
Oud 22-11-12, 19:29
Knoezelbos Knoezelbos is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Veldhoven
Berichten: 42
Standaard

Uhhmmmm dit topic gaat wel een klein beetje over gefrustreerde en zenuwachtige mensen.... Iedereen is hier aan het wachten...... En ja.. Dan komt er wel eens wat frustratie bovendrijven.
  #3755  
Oud 22-11-12, 19:33
ARTHURHOFMANdotCOM's schermafbeelding
ARTHURHOFMANdotCOM ARTHURHOFMANdotCOM is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hollands Kroon
Berichten: 37
Standaard

Roos zegt meer over zichzelf dan over jouw reactie, Floris.

Dus UPS bij jou? Hier DHL. Tenminste, niet HIER. Dat kan ik enkel nog hopen.
  #3756  
Oud 22-11-12, 19:34
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ARTHURHOFMANdotCOM Bekijk bericht
Roos zegt meer over zichzelf dan over jouw reactie, Floris.

Dus UPS bij jou? Hier DHL. Tenminste, niet HIER. Dat kan ik enkel nog hopen.
Yep, UPS bij mij, nou ja, ook weinig bij mij.. Haha, succes bij jou!
  #3757  
Oud 22-11-12, 19:37
cronixx cronixx is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 61
Stuur een bericht via Instant Messenger naar cronixx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knoezelbos Bekijk bericht
Uhhmmmm dit topic gaat wel een klein beetje over gefrustreerde en zenuwachtige mensen.... Iedereen is hier aan het wachten...... En ja.. Dan komt er wel eens wat frustratie bovendrijven.
Achja, feit is dat je er toch niets aan kan doen... Gewoon wachten.

Ben blij dat de mijne morgen nog komt maar als dat niet was gelukt dan was 't niet anders...
  #3758  
Oud 22-11-12, 20:12
ARTHURHOFMANdotCOM's schermafbeelding
ARTHURHOFMANdotCOM ARTHURHOFMANdotCOM is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hollands Kroon
Berichten: 37
Standaard

Nu, ik ga even met Floris meedoen:

19u45: nog geen pakket. Ik bel naar DHL Express.
“Goedenavond, ik ontvang vandaag een pakket. Nu is het na 19u00 − 19u45 om exact te zijn - en ik heb nog niets ontvangen. Kunt u mij vertellen of de overhandiging nog gaat plaatsvinden?”
“Nee, nee, dat gaat vandaag niet meer gebeuren.”
“Niet?”
“Nee, alle chauffeurs zijn al terug bij het depot."
"Dat verbaast mij. Ik heb immers mijn pakket dat ik vandaag zou ontvangen nog niet in ontvangst mogen nemen. En daar is tevens geen melding van gemaakt op de trackingservice van DHL."
"Dat is inderdaad vervelend. Ik kan het morgen voor u laten bezorgen tussen 9u00-13u00 of 14u00-19-00 of u kunt het zelf ophalen in Hoofddorp."
"Nu, ik woon in West-Friesland, dus Hoofddorp is niet de eerste optie. Is de bezorging morgen tussen 9u00-13u00 gegarandeerd?”
“U woont in West-Friesland? Dan kan ik de bezorging in zijn geheel niet garanderen."
"Wacht, nu ben ik u kwijt. Dus DHL Express geeft aan dat een pakket op 22 november bezorgd wordt, ik zorg voor een vrije dag, word niet op de hoogte gebracht van het feit dat de chauffeur terug is naar het depot en dus mijn zending niet krijg en nu brengt u mij wel op de hoogte van de mogelijkheid dat ik ook morgen mijn pakket niet ontvang?"
"Dat klopt, meneer."
"Nu weet ik dat u daar niets aan kunt doen, maar ik wil u wel vragen hoe dit kan?"
"Geen probleem, meneer, ik begrijp u volkomen. Dat komt voornamelijk door drukte op de weg."
"Hm… Kunt u mij wel garanderen dat mijn pakket morgen klaarligt op het depot?"
"Ja, dat kan ik in het systeem doorgeven aan de afdeling en dan wordt uw pakket morgen niet meegegeven met de chauffeur."
"Dan maak ik daar - onder protest - gebruik van. Hoe laat is het depot geopend?"
"Vanaf acht uur 's ochtends. Mijn excuses voor het ongemak, meneer."
"Daar kunt u natuurlijk niets aan doen, maar bedankt."

Dus ik heb een roadtrip morgen. Moet ik die van jullie ook meenemen, Floris en Cronixx?

Laatst gewijzigd door ARTHURHOFMANdotCOM; 22-11-12 om 23:01.
  #3759  
Oud 22-11-12, 21:45
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

ARTHURHOFMANdotCOM, ja soms vraag je je wel eens af of die bedrijven ook daadwerkelijk pakketjes afleveren. Maar ongelooflijk dat ze zeggen om op 22 Nov te leveren, en dat uiteindelijk niet doen, maar geen contact hebben met mensen die op het pakketje zitten te wachten. Overigens bedankt voor het aanbod om het op te halen, maar mijn pakketje ligt in Rotterdam, dus deze zal morgen gelukkig nog worden opgehaald door mijn vriendin.

ARTHURHOFMANdotCOM en Cronixx, morgen aan het eind van de dag zullen we allemaal onze iPhone 5 hebben ontvangen!
  #3760  
Oud 22-11-12, 21:53
Knoezelbos Knoezelbos is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Veldhoven
Berichten: 42
Standaard

Gelukkig zit er een DHL depot hier om de hoek. Maar ja. Nu maar wachten of het daadwerkelijk DHL word.
Al met al wel een enorm knullig verhaal en niet leuk voor jou Arthur.

Laatst gewijzigd door Knoezelbos; 22-11-12 om 21:56. Reden: Scheldwoord
Reageren

Labels
bit.ly/iphone5orders



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 besteld UK kleine jan Koopinformatie Rest Europa 78 30-09-12 15:31
3GS besteld online apple store change1592 Koopinformatie Nederland 5 06-12-11 21:44
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Iphone4 besteld in de T-shop en online boktor Koopinformatie Nederland 17 16-08-10 00:24
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.