iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo, kan eindelijk mijn UPS code gebruiken! Tip: vul het 8**** nummer is bij tracking op referentie bij UPS en dan krijg je je 1Z** ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo, kan eindelijk mijn UPS code gebruiken!
Tip: vul het 8**** nummer is bij tracking op referentie bij UPS en dan krijg je je 1Z** code te zien. ( zal niet bij iedereen gelijk werken ) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Net even apple gebeld i.v.m. het leveren op Zaterdag (Dit gaat niet omdat het via koeriersdienst gaat).
Zij vertelde mij dat mijn iphone 5 in Tilburg ligt en dat wanneer vandaag mijn status veranderd naar Verzonden ik hem alsnog morgen in huis heb. Iedereen die dus in de batch van 24-30 Okt zit en vandaag een status wijziging krijgt zal hem morgen ontvangen. Nu maar hopen dat ze gaan wijzigen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone is nu dan eindelijk ook verzonden!
Mijn dag kan morgen niet meer stuk! (Althans, ik hoop dat de iPhone geen beschadigingen heeft... ) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2012 om 14:38 ---------- Citaat:
''>>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.'' |
|
|||
|
|||
De mail de je vanochtend hebt ontvangen is ook niet helemaal juist... er is vanochtend helemaal nog niets verzonden. het enige dat ze hebben gedaan is de zending electronisch aanmelden bij UPS.
Het aanbieden/ophalen van de pakketten moet nog steeds gebeuren, UPS is dus nog helemaal niet bezig. |
|
|||
|
|||
Hier is er nog niets gebeurd...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik word gek, om de 5 minuten refresh ik mijn order pagina. als ik voor weekend geen iPhone heb word ik gek.
iPhone 5 16GB Levering 24/30 OKT Bank overschrijving |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik snap weinig van het traceren volgens referentie
|
|
|||
|
|||
Is volgens mij wel eerder gebeurd. Iemand kreeg 's middags de status 'Voorbereid' en 's avonds 'Verzonden'. Maar zoals eerder al gezegd verschilt het echt per situatie. Het is van veel factoren afhankelijk.
|
||||
|
||||
Citaat:
Klik op traceren volgens referentie, en voer het 8****-nummer in als referentie en klik op traceren. De rest v/d opties staat al goed!
|
||||
|
||||
Ze heeft gewoon naar mijn order gekeken. Daarna heeft ze in het systeem gekeken hoever de status is van mijn order. Of het zo is ja/nee weet ik niet kan maar vertellen wat zij te vertellen hebben
|
|
||||
|
||||
Hahaha bij mij staat er nu: Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar)Oct 24, 2012. Terwijl de verzenddatum aangeeft dat hij de 25ste is verstuurd . Bug in het systeem denk ik dan maar. Misschien toch nog hoop voor een vandaag levering?
|
|
|||
|
|||
Thanks hij werkt!
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 besteld op 20 oktober 16 GB zwart bij Apple.com Ned..
Bestelnummer : W4459..... vermoedelijke leveringsdatum: 14-20 november Mooi overzicht en wat een werk!! |
|
|||
|
|||
De mijne ook net bericht van verzending
1 okt besteld en levertermijn 24 - 30 okt 32gb zwart BE |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|