iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door g0ddame Heeft iemand een link naar de lijst? https://docs.google.com/spreadsheet/...EUElqUUE#gid=0...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Link staat op de voorpagina, en is als tag toegevoegd. Als je hem nou nog niet kan vinden...
|
|||
|
|||
En hij is in Eindhoven, Wordt op tijd bezorgd volgens UPS, voor het einde van de dag
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zoals je ook ziet is die andere op 8 oktober al opgehaald, en moet het dus een andere zending zijn. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2012 om 21:14 ---------- Same here haha. Wel lief dat ze het nog voor het einde van de dag komen brengen :') Die van mij is een uurtje eerder ingescanned. Begon hem wel een beetje te knijpen, duurde erg lang voordat de status eindelijk veranderd werd, en de iPhone weer 'echt' bestond haha |
|
|||
|
|||
Is er iemand die vandaag na eerste statuswijziging ook een bericht verzonden heeft gekregen toevallig?? Ik blijf heel stiekum hopen maar reken maar op maandag....
|
|
|||
|
|||
@r03n_d
Thanks voor de info! Kan niet wachten tot morgen. Morgen gelijk maar even een hoesje kopen. Iemand een goede tip hiervoor? |
|
|||
|
|||
Mn mooie, dunne en lichte iphone 5, mijn kindje , is nu in Eindhoven zie ik via track en trace. Whoehoe! Ik heb 859euro betaald voor de telefoon maar ik gebruik mijn 4s (16 gig) zo intens veel dat het me helemaal waard is. 16 gig werd echt te weinig aangezien ik veel foto's maak. Elke 2 weken kon ik alle foto's er af halen omdat het geheugen vol zat
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 32 GB zwart, besteld 25-10 21:24 levering 19-23 nov, ordernummer: W4477
|
|
|||
|
|||
Word UPS nog wat specifieker ? ik wil niet echt de hele dag voor de brieven bus zitten. heb nog meer te doen...
|
|
|||
|
|||
Ik hoop natuurlijk dat ie morgen al word bezorgd maar ik denk maandag. Ik had al een hoesje besteld voordat de pre-order begon. Screenprotecterd etc. Ben helemaal voorbereid!
|
|
|||
|
|||
De meeste orders rond de 20u op "verzending wordt voorbereid" gestaan? Klopt dat?
|
|
|||
|
|||
Hier ook ook verzending wordt voorbereid, sinds 19:00 ongeveer volgens mij, hopelijk komt ie morgen nog. Waarschijnlijk maandag. In ieder geval zit d'r schot in de zaak! Zit in groep 24/30 okt.
|
|
|||
|
|||
Ik zit in de groep over 100 weken omdat ik zo dom ben geweest om bankoverschijving te gebruiken..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn iphone volgen via tnt. Ik weet niet welke code ik in moet voeren...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2012 om 21:57 ---------- De code achter "Trackingsnummer vervoerder" op je shipment status. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt geluk met je levertijd hoor aangezien je pas 1 november besteld hebt Ik half 3 op 28 sept en direct overgemaakt, ik wacht ook nogsteeds Maarja, we houden vol hè Ik heb nog geen iPhone 5 gezien of vastgehouden. Dat doet mn 'wow' ervaring goed. Dan heb ik na lang wachten dan toch ook de beste iPhone ooit |
|
|||
|
|||
Nog even ter aanvulling vd lijst: NL , 16gb, zwart, bank, nee, nee, nee, w474, 29-9...hoop dat de status nog anders wordt vanavond..
|
|
|||
|
|||
Alvast even een Dock uitprinten voor de komst van de iPhone .
Ordered On Sep 30, 2012 Order Number: W43085 iPhone 5 16GB Black Bank Status nog steeds "Processing items" |
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|