iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dymo Dat idee heb ik ook, maar we hebben eigenlijk pas te klagen als hij woensdag nog niet verzonden is Je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je ziet Zooveel rood bij bankoverschrijvingen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben blij dat overigens getekend moet worden voor ontvangst als je dit soort beelden ziet
dumpert.nl - Compilatie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb dit ook al een aantal keer gehad bij diverse bedrijven. Eerste keer heb ik wel even goed moeten kijken... |
|
|||
|
|||
Beter laat dan nooit, wie weet help ik er nog iemand mee: 16GB zwart, bankoverschrijving, 28 okt rond half 9/9u 's-ochtends besteld. Status is veranderd naar: "verzending wordt voorbereid". Weet niet precies hoelaat, wss tussen 19:00 en 21:00.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voorlopig gebeurd er helemaal niks, klinkt hard maar is wel realistisch |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone gister verzonden en vandaag binnen gehad!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien nog een keer geinig om alle bestellingen van 1 levering op een landkaart te plotten |
|
|||
|
|||
Ik denk dat mijne morgen veranderd naar verzending word voorbereid. 25-31 okt groep. Wel bank en 30-9 besteld. We zien wel. Bijna iedereen groen but not moi.
|
|
|||
|
|||
Maakt het uit wie er tekent voor de iPhone bij UPS? Mag mijn zusje van 17 hem in ontvangst nemen?
|
|
|||
|
|||
Het lijkt me helder... gemiddeld zijn bestellingen in belgië 1 dag sneller. Betalen met overschrijving veroorzaakt 3 dagen vertraging. Ook bij besteldata heeft het weekend invloed. De eerste bulk toestellen is besteld op vrijdag 28 september, ik heb besteld op maandag 1 oktober, ofwel... 1 WERKdag later. Iedereen die dus op zaterdag of zondag besteld, komt in dezelfde bulk als maandag. Op de dag van de eerste status-wijziging, zal het nog 2 werkdagen duren voordat er uitgeleverd wordt.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar qua rode draad is dit volgens mij wel wat ik hier voorbij zie komen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ben een nieuwe User
iphone5 Besteldatum/tijd: 28-9-2012 16.00 Bestelnummer:W2766 Apple Store NL Kleur:wit Opslagcapaciteit: 16GB Status: artikelen worden verwerkt Leverdatum: 25-31 oktober |
|
|||
|
|||
grappig hoe goed dit topic gevolgd wordt, gewoon dik 160 actieve gebruikers die het bekijken nu haha
|
|
|||
|
|||
Reeds ontvangen
Iphone 5 via Apple store BE besteld
28/9 en reeds gisteren morgen ontvangen via TNT post. Eerst was levering 29/10 - 5/11... 2 dagen na bestelling is dit aangepast naar 23/10 - 2/11. En gisteren goed ontvangen ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 besteldatum: te laat
Apple store: Amsterdam kleur: zwart 16 GB leverdatum: ergens dit jaar nog hoop ik status: wacht op betaling terwijl ik al betaald heb. Hulde aan Apple! |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone gaat via ups. Maar gaat van Eindhoven naar Brussel zie ik net op de track en trace. Bij wie nog meer?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de mijne is ook onderweg! vanuit eindhoven via brussel... aparte route
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|