iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jerry89 Dit heb ik nu ook! Morgenvroeg zou hij wel gebracht worden denk ik. Ik ben dan alleen zelf niet aanwezig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vorig jaar stond de koerier hier bij mij gewoon bij de receptie te wachten nadat ie mijn 06 nummer gebeld had. Vorig jaar werd ie rond half drie afgeleverd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik nog niet, en volgens mij nog niemand.
Denk niet dat het nog gaat gebeuren voor het weekend, aangezien CC mensen die na 28-10 hebben besteld ook al statusveranderingen zien. Die krijgen dus een flinke voorrang. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2012 om 16:13 ---------- Ok, bedankt voor de informatie! |
|
|||
|
|||
Een tip voor het volgen van je bestelling / zending:
De iOS app Delivery Status Touch (€3,99) De gratis OS X widget Delivery Status (synchroniseert met iOS app)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat zijn hoofdzakelijk de bankoverschrijvingen. Staan ook nog enkele CC'ers tussen, maar die hebben wat later besteld. De groep 24-30 oktober dus. Bedankt namens iedereen in die groep
|
|
|||
|
|||
Citaat:
4 eui voor een app om je bestelstatus te controlleren. Gaat m.i. wel heel erg ver |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ondersteunt wel veel verschillende vervoerders/winkels en is een universele app voor iPhone én iPad. Dan vind ik het persoonlijk best meevallen. Maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf uitmaken. De OS X widget is gratis. Doe er je voordeel mee
|
|
|||
|
|||
Via de Apple Store app kun je ook je status bekijken??
|
|
||||
|
||||
Zijn er al berichten dat de 24 - 30 oktober groep aan het wijzigen zijn? Zou nu toch wel iets moeten gebeuren.
Verwacht daadwerkelijke levering aanstaande maandag of dinsdag... |
|
|||
|
|||
Bij mij is er maar 50% van de dag iemand thuis
En via apple en via UPS(ook telefonisch) niet mogelijk om het nog te veranderen naar me werk adres... had stiekem gehoopt op donderdag of maandag, dan is er namelijk wel iemand thuis. Hopen dat ik mazzel heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Was ik nou maar naar cc gaan zoeken maar dacht beter gelijk overmaken dat is sneller, domdomdom....ach het houdt het wel spannend zo. Wat moet ik straks als ik uit dit draadje ben... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die werkt toch wat omslachtiger. Je moet telkens opnieuw inloggen en je krijgt bovendien ook geen push notificatie als er iets verandert. Dat doet Delivery Status wel. Maar daarom is het ook een tip. Je hóéft het niet te gebruiken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier nog niks veranderd trouwens, 32GB zwart - 28 sept 02.30 besteld via bankoverschrijving. |
|
|||
|
|||
En hoe kom je aan zo'n 1Z-nummer?
Bij voorbaat dank |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|