iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door m-etops Blijkbaar hebben wij een IMAC uit dezelfde batch. Zal niet gekker worden, maar waar heb ik die cd's gelaten? Draai ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nou ja, ze hebben de batch inmiddels nogal ruim genomen, van okt '09 - juli'11. De disks heb ik nog wel in de buurt zo uit mijn hoofd maar toevallig pas net gisteren ML er op gezet (was een beetje een luiewammes haha) ik vind het wel een beetje een toestand dit maar goed, wel een nieuwe hs, is op zich niet verkeerd. mijne is van medio '10, alleen alles weer opnieuw installeren enzo, getsie, is niet mijn ding
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Iemand van de batch "24-30 okt" al een email/status met verzending voorbereiden?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Welja, dat is met elke online shop. Betaal je met ideal, gaat het proces meteen door. Betaal je via overschrijving, duurt het een dag langer.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
cc deed het op de een of andere manier niet op de 28e
bankoverschrijving FTL aangezien ik nu daardoor in 24-30 groep zit ach zie hem na het weekend wel verschijnen ofzo |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zucht, hij gaat vandaag niet meer op zowel 'Preparing for Shipment' en 'Shipped' ben ik bang. Dan maar hopen op een levering op maandag
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja nu maar hopen dat ze nu beginnen met wijzigen.
De personen die gisteren een wijziging kregen rond deze tijd hebben hem nu in hun bezit als ik me eigen niet vergis. http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...esteld-58.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Speciaal voor Apple? Nee dank je... Ik snap het overigens prima hoor, maar niet wanneer de levertijd een maand is. Maar zoals ik al zei, het zij zo |
|
|||
|
|||
Mijn bestelling staat vanaf deze morgen al op "Preparing for shipment".
iPhone 5, 32GB, zwart besteld op 1 oktober. Levertermijn tussen 24 en 30 oktober (België). Hopelijk gaat het afhandelen even snel als in Nederland, al vrees ik dat hij pas na het weekend zal worden geleverd. (off the record: het roze kader hier die vraagt of mijn profiel nog actueel is begint me te enerveren. JA het nog altijd een iPhone 3G en ja, firmware is 2.2 of whatever oude versie. En ja, ik verlang al een jaar naar deze nieuwe iPhone! ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
gister "verzending wordt voorbereid" rond 15.00 uur, vanmorgen om 8.00 uur "verzonden" morgen binnen! Dus volgens mij hebben de mensen die gister een status verandering hebben gekregen hun iphone nog niet binnen hoor |
|
||||
|
||||
Shipment status is weer online!
Trackingnummer echter nogsteeds niet herkend bij UPS. |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|