iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FlorisVanRooij Ik kreeg ongeveer 10 minuten nadat de status was veranderd een email en sms.[COLOR="SlateGrey"] Oke apart, ik heb nog niks. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
VERZONDEN!
Zojuist als verzonden aangegeven! Morgen gaat hij binnenkomen! Al weet ik niet of de lijst nog word aangepast? Is tot op heden niet meer gebeurd.
Heb een afspraak van 9u00 tot 10u00 waar ik niet onderuit kan… Hang wel een visitekaartje aan de brievenbus met de vraag mij te bellen mocht hij ’s ochtends al komen. Wat ik in deze thread lees is dat het voornamelijk ’s middags wordt geleverd?
|
|||
|
|||
Na 9 weken te hebben gewacht en na twee mailtjes dat de verwachte levertijd 4 tot 8 weken kon duren vandaag maar eens de Phone house gebeld waar mijn zwarte 32gb iphone 5 bleef! Ingeschreven begin september bij de Priority club en 21 september gelijk besteld en betaald! Wat bleek er stond bij mijn bestelling helemaal geen Priority code vermeld!!! Nou daar zakt je broek toch vanaf!!! Gelijk de hele handel geannuleerd en de iphone besteld bij de Apple store verwachte levertijd 2 weken voor mij nimmer weer op deze manier wachten op een toestel wat een stelletje amateurs! Behoud dus mooi mijn i-150 '08 abbo dus ook geen data limiet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is binnen! Nu druk bezig met synchroniseren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Terecht dat jullie je afvroegen waarom de lijst sinds maandag niet meer was bijgewerkt. Ik zat twee dagen in Den Haag voor werkbezoeken en daarom heb ik besloten om de lijst weer bij te werken als ik weer thuis zou zijn. Dat heb ik zojuist gedaan.
|
||||
|
||||
Fijn, M! Tevens terecht dat het even niet kon. Dank!
Oh, en bij mij is het dus ook reeds verzonden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2012 om 23:11 ---------- Wat heb je besteld Knoezelbos... toevallig ook 16GB wit/zilver? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
levering tussen 21-27 nov.
Betaling via bankoverschrijving, zal dus wel langer duren als bij een CC betaling neem ik aan.. Dit omdat ik al meerdere lotgenoten (21-27) hun status al heb zien veranderen.. Ik weet in ieder geval dat hij niet voor het weekend binnen komt Ik hou jullie op de hoogte |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit in hetzelfde schuitje Jouzie... en ik ben van de groep 20-26... Welk toestel heb je besteld? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast veel plezier ermee, laat ons weten wanneer je hem binnen hebt ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone heb ik om 12.19 in ontvangst genomen (UPS). Op het eerste gezicht geen beschadigingen. Ik ga maar eens naar de vodafone winkel voor een nieuwe simkaart.
Iedereen nog succes met het wachten! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|