iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ah, natuurlijk - trackingnummer was ik vergeten. Ik kan vrij nemen op de dag zelf, dus dat scheelt. Thanks!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ah, natuurlijk - trackingnummer was ik vergeten. Ik kan vrij nemen op de dag zelf, dus dat scheelt. Thanks!
|
|
|
|||
|
|||
Geen dank balen dat ze niet op zaterdag bezorgen, mijn iphone is inmiddels al in Amsterdam aangekomen anders had ik hem vandaag ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Het wordt hier steeds rustiger! Mijn leverdata komen gelukkig wel steeds dichterbij, 20-26 Nov!
|
|
|||
|
|||
En mijn iPhone is onderweg! Sta op nummer 253 dus er kunnen twee ja'tjes ingevuld worden Volgens het smsje heb ik 'm maandag!
|
|||
|
|||
Ik ben ook bang dat niet iedereen de laatste stand doorgeeft. Op het moment dat ze de iPhone ontvangen hebben zijn ze zo blij dat ze De Club even vergeten...
|
|||
|
|||
Yeah! verzending wordt voorbereid 16GB Zwart, 22 okt besteld, levering 16-22 november...ben benieuwd hoe lang het nog duurt, iemand indicatie hiervoor?
|
|
|||
|
|||
mijne staat op verzendklaar, ligt hij dan al ingepakt om naar mij verstuurd te worden
|
|
|||
|
|||
Je mag er volgens mij vanuit gaan dat de bestelling inmiddels wel ingepakt klaarstaat. Verzending was bij mij dan ook dezelfde dag, maar de status veranderde al voor de middag. Weet niet hoe dat bij jou was. In ieder geval morgen, verwacht ik.
|
|
|||
|
|||
Ik heb besteld op 5 november. Levering voorzien ts 27 november en 3 december.
Buiten de bestel-bevestiging heb ik nog geen mail van Apple gekregen... Normaal zeker? Ik lees overal dat de leveringstermijn is ingekort, maar ik merk daar toch niks van in mijn historiek? |
|
|||
|
|||
Rke als je nu besteld wel en anders als het verandert kan je het zien in je lever data.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone ontvangen om 11:28
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik de excel sheet ook alweer vinden? ben het vergeten...
|
|
|||
|
|||
Zit in de leverdata 21-27 november. Nog niks aan status veranderd. Hoop eigenlijk wel stiekem dat ie er voor het weekend is.
|
|
|||
|
|||
Excel sheet is beetje moeilijk te traceren idd.
https://docs.google.com/spreadsheet/...EUElqUUE#gid=0 Hopelijk werkt de link. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
14.25 afgeleverd, geen beschadigingen.
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|