iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het begint akelig stil te worden hier op het forum. Is iedereen inmiddels voorzien dan? Wacht nog op bestelling wordt voorbereid, zit in de groep ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het begint akelig stil te worden hier op het forum. Is iedereen inmiddels voorzien dan? Wacht nog op bestelling wordt voorbereid, zit in de groep van 15-21 nov.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het is zeer stil ik wacht ook nog ben vanaf 19 aan de beurt! Klopt het dat de meesten zijn/haar iPhone op de 3e verwachte dag ontvangen?
|
|
|||
|
|||
Gelukkig dacht al dat ik gek begon te worden maar ben niet de enige die het opmerkt Er is niet echt een touw aan vast te knopen, maar als ik overige forumleden hoor lijkt het daar inderdaad wel op. Je hoopt stiekem toch dat het de eerste dag wordt. Maar dat kan al niet meer bij mij dan ben inmiddels wel klaar met het tijdelijk gebruiken van mijn iphone 3G.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
iPhone 5 32 GB wit
Besteld: 9 Nov. om 12:10 in NL Store W4976##### Levering: 27 November - 3 December (oorspronkelijk 4 Dec - 10 Dec)
|
|||
|
|||
Ja je zou denken dat nu de leveringstijden korter zijn dat levering sneller zou geschieden maar het kan ook zo zijn dat ze merken dat de vraag begint af te nemen omdat meeste mensen inmiddels voorzien zijn. Ik weet niet of ze ook in de weekenden statussen updaten. Hoop ook op maandag.
|
|
|||
|
|||
ik heb vandaag om 12:15 mijn iphone mogen ontvangen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij is mijn iphone ook rond de middag bezorgd!! was alleen niet thuis.......
Gelukkig kan ik hem vanavond ophalen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
regel 255 in de spreadsheet ik verwacht dat hij vandaag nog verzonden gaat worden. we zien wel |
|
|||
|
|||
Haha nu je het zegt mijne is ook zojuist voorbereid eindelijk houd me op de hoogte indien je weer iets verneemt. Haha nee toch zal vandaag niet verzonden worden. Mogen blij zijn als dat morgen het geval is. Weet iemand of ze zaterdag ook leveren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
UPS accepteert tot 10 uur pakketjes dus het zou wel kunnen. |
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid!
Besteld 22-10, levering 14/20-11. |
|
|||
|
|||
Iphone net opgehaald bij DHL, omdat ik vanmiddag niet thuis was. Hij ziet er top uit!! geen beschadigingen ofzo..
|
|
|||
|
|||
Mijn status is ook veranderd, naar verzending wordt voorbereid. Levering 14-20 nov.
|
|
|||
|
|||
Ook hier vanmiddag ontvangen. Geen beschadigingen, wat een verademing t.o.v. de iPhone4 16GB.
|
|
|||
|
|||
Weer leven in de statussen! Spannend allemaal!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|