iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rustavi Jammer, vandaag ben ik nog thuis, morgen en overmorgen moet ik werken... Dus mijn vrouw mag het in ontvangst nemen... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 november 2012 om 11:17 ---------- Citaat:
Heb je al mail van Apple zelf met wanneer hij geleverd word? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
In de mail van Apple staat levering voor of op 28 november.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zojuist is ook mijn status gewijzigd naar "Verzending wordt voorbereid"
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist contact gehad met apple store, om een gekocht en geleverd lightning 30-pins adapter te retourneren, omdat ik één met kabel erbij via Groupon heb gekocht. Zegt die medewerker; "het is een low price artikel, hoeft u niet te retourneren mag u gewoon houden. Uw geld (€36,-) wordt binnen 5 werkdagen terug gestort"... Mijn mond viel open van verbazing... Nou heb ik dus 2 adapters waarvan één origineel... Ikke blij...
|
|
|||
|
|||
Hier ook Verzending wordt voorbereid!
|
|
|||
|
|||
Sinds deze ochtend eindelijk 'Verzending wordt voorbereid'. Hoelang duurt het meestal tot het pakketje uiteindelijk de status 'Verzonden' krijgt?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone 5, zwart, 16 gb op 13 november besteld met een levertijd van 2 - 3 weken. Heeft een hele tijd op 3 december gestaan. Vandaag een bericht gekregen dat ik hem morgen thuis krijg geleverd. Twee weken en een dag dus.
|
|
|||
|
|||
Heb ook een mailtje gehad dat ie morgen geleverd wordt...
Status verzonden... Happy... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen idee, misschien heb ik het eerder op de dag besteld? Ik weet het niet de logica ontgaat mij... Fruitschaal heeft tet 13 nov. besteld, en krijgt hem morgen ook... Raar dat jij het niet krijgt dan... |
|
|||
|
|||
Ik heb hem later in de avond besteld, misschien dat de status straks veranderd. Ik hoop dat ik hem morgen wel binnen krijg. Ik heb lang genoeg gewacht vind ik.
|
|
|||
|
|||
Vandaag is mijn iPhone 5 32GB bezorgd. Eindelijk!! Ik wens iedereen veel succes met zijn of haar bestelling!!!
|
|
|||
|
|||
Nog steeds 'Verzending wordt voorbereid'. Had wel verwacht dat hij zou worden verzonden. Morgen ontvangen zit er niet meer in helaas.
|
|
|||
|
|||
Bel morgen op zou ik zeggen en vraag ook waarom iemand die het op 13 nov. besteld heeft, het eerder ontvangt dan jij...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke versie heb jij dan besteld? Misschien is deze minder goed leverbaar?
Helaas kan ik hem vandaag niet ontvangen omdat ik niet thuis ben.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|