iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fruitschaal Inderdaad vreemd. Een telefoontje zal wonderen doen. Ik bel ze straks even, ik zal laten weten wat Apple te melden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone 5 is zojuist bezorgd door UPC... Over een uurtje ben ik thuis, en zijn we eindelijk verenigd...
|
|
|||
|
|||
Ik wilde net gaan bellen toen ik op de site ineens 'Verzonden' zag staan! Alleen nog geen email gehad met verdere informatie. Zal morgen wel komen.
@Rustavi Have fun with it! |
|
||||
|
||||
Ook bij mij staat er nu Verzonden..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 november 2012 om 16:14 ---------- Naam vervoerder: TNT Wanneer kan ik de zending volgen op de TNT website? en is het tracking nummer een Vrachbrief of een Referentie? |
|
|||
|
|||
Kan het nog langer duren?
9 oktober een paar toestellen besteld bij DB telecom... Zij wachten weer op KPN en dus nog geen idee wanneer het binnenkomt... Vreemd? Hebben APR's al iPhones op voorraad?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag verandert?
Zo ja geduld hebben en wachten op de mail van Apple met de leverdata! Verder kan je hem meestal pas vanaf de avond volgen. |
|
|||
|
|||
en ineens een sms berichtje, morgen komt de 5 binnen in plaats van 3 dec, zomaar 5 dagen eerder, alleen ik ben niet thuis zouden ze hem bij de buren brengen als ik een briefje ophang
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds geen mail/sms van Apple. Wel kan ik op de TNT pagina de bestelling zien met de verwachte leverdatum 29-12.
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg vannacht om 3 uur een bericht van Apple dat hij verzonden was.(vraag me af waar hij vandaan komt)
Net bij TNT trackingsnummer ingevoerd als referentienummer en toen deed hij het. Bij status staat exeption... wat nou exeption? |
|
|||
|
|||
Zelfde status hier. Geen idee wat het betekend.
|
|
|||
|
|||
Vandaag werd de iPhone netjes door TNT geleverd! Me happy!!!
Status exeption op de TNT site wil zeggen dat de pick up bij Apple nog moet gebeuren. Duurt een paar uur eer die status weg gaat |
|
|||
|
|||
Dankjewel Rke, zoiets hoopte ik al maar kon niks vinden op de website van TNT.
Veel plezier met je nieuwe Iphone!! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|