iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ARTHURHOFMANdotCOM Nu, ik ga even met Floris meedoen: 19u45: nog geen pakket. Ik bel naar DHL Express. “Goedenavond, ik ontvang vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Guys, ik hoop dat ik morgenochtend niet voor niets aankom. Want de status is nu veranderd in ‘Ingepland voor aflevering’. Wat dus NIET de bedoeling is. Maar ik begreep dat ze pas om 9u00 gaan rijden.
Laten we elkaar op de hoogte houden!
|
|||
|
|||
Morgenochtend gewoon nog even voor de zekerheid bellen!
|
|
||||
|
||||
Ga ik ook doen. Wilde eigenlijk om 8u00 daar zijn (=een uur rijden) maar klantenservice is dan ook pas open. Dus zal er op z’n vroegst 9u00 zijn (iets met file…).
Het verrotte leven van een verwende kakker. |
|
|||
|
|||
Helaas is mijn iphone op de eerste dag al gevallen.. Deuk onderaan en rondom krassen. Mijn iphone 4 was in 2 jaar onbeschadigd... Heel fijn dit!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2012 om 09:10 ---------- Oh dat is eeuwig zonde zeg! kun je apple niet bellen en zeggen dattie beschadigd geleverd is? Beetje vals spelen misschien maar 'tis voor een goed doel zullen we maar zeggen...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou ook proberen Apple te bellen en vragen om een andere. Gewoon zeggen dat ie zo uit de doos kwam. Hier overigens nog steeds geen verandering in status. Nog steeds "artikelen worden verwerkt". Zal wel dinsdag gaan worden ben ik bang. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zien t vast dat dit val schade is en dan gaan ze vast niet lief zijn.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt wel een punt over de valschade idd, denk dat je wel een duidelijk verschil kan zien tussen valschade en eventuele schade die al bestond op een toestel door productie/vervoer/whatever. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als je daarbij denkt dat je misschien Apple naait....onthoud goed.....Apple is ook geen heilige. |
|
|||
|
|||
Citaat:
16GB = 670, 32GB = 770, 64 GB = 870. Om het verschil aan te halen tussen de 16GB en de 64GB versie, dan betaal je dus letterlijk €200,- voor 48GB extra. Dán word je pas echt genaaid. |
|
|||
|
|||
Mijn pakketje is net opgehaald in het depot door mijn vriendin!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enjoy man! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2012 om 10:08 ---------- iPhone zojuist in ontvangst genomen, schadevrij gelukkig! Happy waiting nog allemaal! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weten in ieder geval dat hij er volgende week is, geen slapeloze nachten meer Nano sim netjes door de post ontvangen gisteren, alleen nog iets om hem in te stoppen.. gr |
|
|||
|
|||
Er staat duidelijk op hun site dat zei dingen mogen beslissen.
Dus als ze zo n toestel binnen krijgen kunnen ze je dus een naheffing/boete toesturen. Verder die prijzen dat weet kies dan geen Apple !! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid !!!!!! Maandag binnen neem ik aan ??
|
|
||||
|
||||
Of dinsdag ophalen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jaaahhh.... Hier ook verzending word voorbereid.
Hoop maandag ochtend bezorging. Ben ik nog vrij. |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 29 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 29 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|