iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn status is gisterenavond rond 22.00 uur veranderd naar "verzending wordt voorbereid" (+ de expliciete vermelding dat ik niet meer kon annuleren). Ondertussen niets meer... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn status is gisterenavond rond 22.00 uur veranderd naar "verzending wordt voorbereid" (+ de expliciete vermelding dat ik niet meer kon annuleren).
Ondertussen niets meer... Iemand info over hoe lang het dan over het algemeen nog duurt voor hij effectief verzonden wordt en afgeleverd wordt? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als hij morgen zou binnenkomen kan ik donderdag alles rustig in orde brengen (cover wordt vandaag geleverd, nano sim kan ik hier in het gebouw krijgen). Als hij er donderdag niet is zal het voor volgende week zijn gezien ik vrijdag niet op het hoofdkantoor kom... Spannend. |
|
|||
|
|||
Goh, veel werk vanavond om 7 uur. Keynote volgen, klikken op statusupdate. Spannende avond tegemoet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebeurt de hele dag door! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien is het handig om, als je een statusupdate plaatst, ook meteen even de details erbij te vermelden Waar besteld, welk model, wat is de (oorspronkelijke) leveringsdatum.
Overigens zijn er ook al mensen uit Zweden en Polen bij wie de toestellen al zijn verzonden. Ik zie nog niet echt een patroon eerlijk gezegd. Ik vermoed dat vandaag of morgen Nederland aan de beurt is.
|
|||
|
|||
Citaat:
Helemaal mee eens! Zou erg mooi zijn als NL aan de beurt is... Heb van mijn werk nu toestemming om voor 1 november ipv factuur het bestellingsoverzicht + Credit Card afschrijving in te dienen, maar dan moet mijn CC dus wel gecharged zijn!! En dat doen ze pas als de status veranderd.... |
|
|||
|
|||
Jammer dat het overzicht niet meer bijgehouden wordt, Madvillain is al sinds 8 oktober niet meer online geweest, hij zal al voorzien zijn
|
|
|||
|
|||
24-30 okt groep, 16gb wit, 28 sep besteld (Nederland), nog niks veranderd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
24-30 okt, besteld 30 september 16:45, NL online store. Nog niks veranderd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://bit.ly/iphone5orders |
|
|||
|
|||
Citaat:
helemaal top, gelijk even ingevuld! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
leuke chaos in dat document haha
en sorry remco, we begonnen in hetzelfde rijtje geloof ik |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|