iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja nog steeds 23-29 okt levering...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja nog steeds 23-29 okt levering
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De factuur krijg je via mail (en op dat moment staat er ook een link in je account naar de factuur)ten laatste één dag na verzending van het product !
|
|
|||
|
|||
Waar staat dat? Ik declareer jaarlijks en dat gaat altijd goed. Tot nu toe moest ik wel ieder jaar op de releasedatum naar Frankrijk rijden helaas
|
|
|||
|
|||
@ Popsie, je kan de factuur (volgens de medewerker van de telefonische Apple Store) waarschijnlijk al eerder downloaden vanaf de bestelling overzicht op store.apple.com, maar nog niet met de status Artikelen worden verwerkt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2012 om 21:18 ---------- Citaat:
Zou nog mooier zijn als we volgend jaar ook een iPad kunnen declareren |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2012 om 21:20 ---------- De factuur is pas te downloaden wanneer de telefoon wordt verzonden! Net eens geklikt voor jou |
|
|||
|
|||
Er zijn al een paar belgen met 64 GB die de status preparing... hebben gekregen.
|
|
|||
|
|||
29-9 iPhone 5 64 gig besteld en met overschrijving betaald: om 21.20 u status gecheckt:
Veranderd van "Artikelen worden verwerkt" naar "Verzendklaar" De vermelde levertijd erachter is nog steeds: 25 - 30 oktober. Ik ben benieuwd! Besteld bij Apple online store in Nederland. Laatst gewijzigd door evitaiphone; 22-10-12 om 22:31. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Uit vele ervaring met pakketen van UPS en DHL zijn ze (zelfs uit Korea, Amerika, China) snel in huis. Vanmorgen nog een pakket ontvangen, zaterdag besteld (CH), gisteren in Leipzig, Germany aangekomen, vanmorgen door douane heen en aangekomen in Amsterdam en gelijk aan koerier afgegeven. Precies 40 minuten later werd er aangebeld, in Den Haag bij mij thuis Dus als preparing status word afgegeven is het een kwestie van een dag denk ik!
Stelt dit jullie kleine kindertjes (Incl. mijzelf) gerust? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door flappah; 22-10-12 om 22:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De bon kan pas nadat de iphone in bezit is gedownload worden Vorig jaar kwam de 4de mijn phone en de zevende pas de bon te downloaden |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
EDIT! Nu ik op de Nederlandse site kijk, zie ik dat je gelijk hebt Frederik, het is inderdaad 1 zin, en er heeft geen verandering plaatsgevonden. |
|
|||
|
|||
Yep, het is hier héél stil geworden qua status wijzigingen. Een tiental denk ik heb ik er hier zien voorbijkomen (allemaal uit België als ik me niet vergis)... héél stil.
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet goed denk ik (NLstore)
|
|
|||
|
|||
Het mag hier dan wel heel stil zijn, ondertussen kijken 150 actieve gebruikers mee haha!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
32 gig zwart, besteld in apple store België, 28/9 om 7u00.
Nog steeds "processing items" Levering 23-29/10. |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|