iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door m-etops gelukkig zijn er tv series die me aandacht even verleggen Ik kan alleen maar hier aan denken......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geronimo dat bedoel ik dus!
|
|
|||
|
|||
Aan degenen die een status wijziging hebben... Is de aankoopbon te downloaden? Ik wacht in spanning af of dit mij uiterlijk 30 okt gaat lukken ivm declareren op mijn werk :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
F5... misschien nu... nee, nog niet...
F5... misschien nu... nee, nog niet... F5... misschien nu... nee, nog niet... Enzovoort. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Fijn hè zo'n werkgever!! @desteef, weet jij of India dat controleert of flex afdeling in NL?? Want wil de gok wel wagen de orderbevestiging te sturen met daarna de mail ofzo dat ik de verkeerde bon op heb gestuurd. |
|
|||
|
|||
Zo snel kan het dus gaan. Iemand uit Ierland op het MacRumors forum:
Citaat:
|
|||
|
|||
En zo heeft mijn BlackBerry zijn laatste stuipjes!!! heel veel Mailtjes van reacties van Iculture en dan met name deze thread
|
|
|||
|
|||
Meestal kan dit pas de dag na levering en vorig jaar zelfs pas enkele dagen erna
|
|
|||
|
|||
Maar hij woont in Ierland, en ik las dat de iPhone vanuit een magazijn in Ierland worden verzonden. Dus voor hem is het een binnenlandse levering, terwijl die van ons natuurlijk naar Nederland/België moet komen. Of zie ik dat verkeerd? Als die van mij maar voor het weekend komt, vind ik alles best haha!
|
|
|||
|
|||
Is er bij iemand die een zwarte 64gb had gereserveerd al een wijziging in de status?
|
|
|||
|
|||
Artikelen worden verwerkt...
Ik vraag me 2 dingen af. ik heb zwarte 64 gig besteld. Vanaf begin af aan waren de 16, 32 en 64 allemaal 3-4 weken. Hoe zou dit kunnen? Er is toch een grotere vraag naar 16 en 32 gig? Of zou het zijn dat apple gewoon in 1 keer een lading verstuurd met gelijke aantallen van de 3 groottes? Ik weet het ook niet hoor haha, ik dacht er net ff over na. Daarna nieuwsgierig of mensen die eerder hebben besteld dan anderen, al is het maar uren, ook eerder een statusverandering krijgen. begrijp me niet verkeerd, het maakt me allemaal niet veel uit, die telefoon wordt wel opgestuurd alleen gewoon nieuwsgierig! Ik had de i5 64 gig de 28e rond 0200 besteld...wacht rustig af (maar wel met vaak status checken ) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2012 om 19:56 ---------- Nope helaas nog niet. Ik wacht rustig af |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen wijziging hier. Erger nog, ik heb net nog de AppleCare eraf gegooid want ik had de bestedingsruimte ff nodig. Ben benieuwd of er vandaag nog iets veranderd...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beyonce - Waiting
Geld denk ik voor iedereen. denk ik |
|
|||
|
|||
Jah, Capgemini idd. Ik vermoed dat bet nog in nl wordt afgehandeld en iet in India. Ik kreeg een declaratie van internet kosten namelijk met Nederlandstalige melding wat er mis was. Verder.... Kan er echt niemand met nieuwe status mij vertellen of de bon te downloaden is? Beetje jammer!
|
|
|||
|
|||
in de online app store 5x 64Gb iphone5 besteld om 6:45u op 28-9-12. Status nog steeds ongewijzigd er staat tussen 23 en 29 okt geleverd . Ben benieuwd of ik morgen de 23ste een mailtje krijg wanneer er wordt geleverd . W2345*****
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|