iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MagnificentDPE Nou bij mij nog helemaal niets, geen verandering, wordt nu toch wel een klein beetje ongeduldig, ik zie de meeste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
No worries... 'Cause every little thing gonna be.... blabla
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Volgens mij pissen mensen die niet via creditcard hebben betaald gewoon naast het potje deze week!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met DHL en UPS (twee iphones, twee verschillende vervoerders....) en niet thuis zijn tijdens de bezorging? Leveren deze gemakkelijk bij de buren af zoals TNT veelal doet? Daarnaast, moet je zelf aanwezig zijn of mag iemand anders er voor tekenen?
|
|
|||
|
|||
Hier ook niks, maar dat was te verwachten aangezien ik ook via Bankoverschrijving heb betaald. Zal wel de uiterste datum worden, 30 Oktober.
|
|
|||
|
|||
wordt niet afgegeven, iemand anders mag in ontvangst nemen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Om aan het lijstje toe te voegen:
iPhone5 zwart 16 GB Besteld op 30-09-2012 Bestelnummer W4623XXXXX Apple Store NL Leverdatum 24-10 / 30-10 Betaalmethode: Creditcard Huidige status: Artikelen worden verwerkt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik werd zowel bij expres als bij UPS gebeld waar ik was en of ik bijna thuis was eventueel. Toen heb ik toestemming gegegeven voor leveren bij de buren |
|
|||
|
|||
Iedereen wiens iPhone al is verstuurd: Gefeliciteerd!
Ik hoop dat vandaag de groep van 24-30 oktober aan de beurt is met de status wijziging. |
|
|||
|
|||
Ja, ik blijf echt reserveren hoor. Kost niets en dan annuleer ik m'n bestelling wel. Wat ik al zei: had ik het maar eerder gedaan, haha.
|
|
||||
|
||||
Je moet naar dezelfde gevallen kijken als jij. Dan zie je dat bij bankoverschrijvingen vrijwel niemand nog vooruitgang heeft gezien. Oftewel, voor jouw 'groep' ben je nog net zo snel als de rest.
|
|||
|
|||
Die informatie klopt niet helemaal, er moet juist zoveel mogelijk bij buren afgeleverd worden. Maar dat is hier niet van toepassing. UPS heeft bijvoorbeeld een policy dat pakketten van Apple, Dell, etc niet bij buren afgeleverd mogen worden.
|
|
|||
|
|||
even voor het iPhone 5 bestellingen overzicht: bit.ly/iphone5orders
Mijn 2 iphone's zijn vanmorgen om acht uur verzonden en worden geleverd door tnt op 26 okt! |
|
|||
|
|||
Om 05:25 kreeg ik een email dat de iPhone verzonden is
|
|
|||
|
|||
Als het goed is hebben onze Belgische vrienden hun IPHONE5 binnen.
Zijn er al constateringen waar we niet blij mee moeten zijn? |
|
|||
|
|||
En bedankt. Hahaha! Ik vind het wel raar overigens. Heb zelf nl. via bankoverschrijving bestelling gedaan dus mijn geld staat al 3 weken op rekening bij Apple/Worldpay en dan nog gaan cc-bestellingen eerder de deur uit. Want bij cc wordt het geld toch pas op moment van verzending afgeschreven? Dunno..
|
|
||||
|
||||
Ik vind dit altijd van die zeurberichten.. Zal Apple nou zogenaamd echt gedacht hebben, ach stuur die afgekeurde iPhones maar naar de BeNeLux? :/
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook met bankoverschrijving betaald, maar ik zie weinig schot in de zaak. Heb mijn vizier daarom maar op volgende week gericht .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu bezig met het herstellen van backup. iPhone 5 64GB, zwart Apple Online BE 28/09/2012 11:26:00 W2656 |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|