iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Zeker netjes van Apple en krijg je hem nu snel? Ik hoop t voor je!! Als ups terug de boel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
net de deurbel nog getest, doet het gewoon loud en clear, echt bs dat ik het niet gehoord kan hebben, keek wel een serie op mijn macbook air op zolder op redelijke volume maar alsnog, die deurbel hoor ik zelfs in mijn slaap, ga zo wel eerst naar de stad een nano-sim halen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar hopen dat UPS hem kwijtraakt en hopen dat die goed beschadigd in het doosje zit, heb ik de iPhone weer bijna terug verdiend.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel wat beters te doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe bedoel je dit? |
|
|||
|
|||
Nou omdat ik dingen lees over geld terug krijgen van Apple, mocht die beschadigd zijn kun je kiezen voor 90 euro? Raken ze hem kwijt krijg je van Apple 50 euro, zou al 140 euro zijn. Het is natuurlijk flauw bedoeld, dit gun je niemand natuurlijk en hoop zelf ook dat die netjes aankomt binnen de tijd en schade vrij. Ik word er onderhand melig van, de letter 'f' van de 'f5' is al vager aan het worden op mijn toetsenbord.
|
|
|||
|
|||
Nu maar hopen dat hij in de middag geleverd wordt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er al mensen die iets ontvangen hebben uit de regio krimpenerwaard ?
Ik zit al vanaf 09:00 met smart te wachten.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had liever vorige week woensdag mijn ip5 gekregen ipv de miseri tot nu toe. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Goeie 1e helft vd dag voorbij, goed bijgeslapen en op naar de 2e goede helft waarin UPS bij mij aanbelt. Dan is het nog even de vraag of ik het nog red om nanosim over te laten zetten door belwinkel maar anders ga ik zelf maar knutselen met mijn simmetje denk ik. Voor iedereen die al heeft, super!! Ik hoor graag jullie eerste reactie(s)
|
|
|||
|
|||
Godver, de bel ging net...
Johova's getuigen... echt normaal ben ik altijd al agressief tegen dat soort lui, maar nu was het net een tikkeltje erger ! |
|
|||
|
|||
Zo om 10.00uur stond de koerier hier voor de deur. Was een kameraad van me dus kwam als eerst hier langs chill. Wat een telefoon is het toch.. Alleen die bodyguardz dingen aan de zijkant plakken viel nog wel tegen.
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met het ophalen van pakketjes bij UPS? Er lag bij mij een UPS InfoNotice briefje op de deurmat. Ik heb op de site van UPS aangegeven dat ik hem wil komen ophalen. Daar staat dat ik hem dan pas morgen op kan halen. Maar ik hoor van anderen dat ze hem op dezelfde dag op konden halen. Weet iemand hoe dit zit?
|
|
|||
|
|||
En hij is binnen! Eindelijk!
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|