iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door abfab1803 Ik kan 'm ook traceren. Met de eerste tracking code kon ik 'm niet vinden. Maar rond 19.42 uur werd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast." verder staat er dat vandaag op 29/10/12 het ticket aangemaakt is en de aanvullende informatie |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik verwacht vanavond of toch morgenvroeg een update |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jaja je had gelijk urban! Net een sms'je gehad dat ook mijn iPhone verzonden is
Is er hier al iemand die DHL als vervoerder heeft gehad? Ik heb die namelijk en heb hem nog niet voorbij zien komen |
|
|||
|
|||
Hier stond de postbode om 18:28 voor de deur, was de laatste op de route volgens hem. Snel even simkaart geknipt van micro naar nano en werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat het nog steeds op "Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast." Ik neem aan dat ik gewoon morgen het geleverd krijg toch?
|
|
|||
|
|||
Eindhoven, Netherlands 10/29/2012 7:12 P.M. Origin Scan
Scheduled Delivery: Tuesday, 10/30/2012, By End of Day Dat is mijn trackingsinfo bij UPS. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en trouwens dacht eigenlijk dat het alleen ups was geworden omdat ik ook niets hoorde over DHL of TNT express |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch raar dat ik DHL nog niet voorbij heb zien komen Maar DHL komt wel vaker op mijn werk (leveradres) dus misschien vandaar. Maar aan de andere kant komt UPS ook elke dag daar langs. Maar ik ben tevreden hoor! Al zin in morgen, als hij mijn kwaliteitscontrole dan ook maar door komt Ja TNT heb ik wel gezien maar DHL echt helemaal niet?! EDIT: Oeps jawel, ook DHL is voorbij gekomen, ik had er overheen gelezen Laatst gewijzigd door Dymo; 29-10-12 om 22:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen reageer aub bij mij staat nog alleen over verzendlabel, ik kan nog verder niks traceren, betekend dit dat ik het misschien morgen niet krijg???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat duurt wel eventjes voordat het pakket bij UPS binnen is en ook is verwerkt. Als er wordt aangegeven dat je 'm morgen kunt verwachten, dan kun je daar ook van uitgaan. Hoe laat kreeg je bericht dat 'ie verzonden was?
|
|||
|
|||
Ja er wordt aangegeven geleverd op of voor 30 oktober. Ik kreeg het bericht om 16:34 dat ie verzonden was.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze melding krijg ik ook van ups, in zo'n geel vlak! Ik hoop inderdaad dat onze iphones ook morgen geleverd worden maar, zolang er geen label op zit is het natuurlijk onmogelijk om hem te traceren! Ik kan ook niet achterhalen waar deze labels aangebracht worden ivm of ze al in nederland zijn |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Haha ja thats me! Ik las je noodkreet dus ik dacht ik laat je maar even weten dat we weer in het zelfde schuitje zitten
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij uitleggen hoe je de iPhone kan traceren? Heb een mail gehad van Apple dat ie was verzonden maar meer niet!?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 oktober 2012 om 21:10 ---------- Ik snap het al, zie net dat die in Eindhoven is aangekomen en hij moet naar Almelo (OV). Dus ik ga er van uit dat ik hem morgen krijg |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed: die van mij kan dus op Geleverd. Zo open maken en hopen dat er geen schade is. Vond het leuk om in dit topic het leed en de vreugde rondom de bestellingen te delen, tot volgend jaar |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|