iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe krijgen we de factuur van onze iPhone, die besteld is bij Apple Online Store? Alleen Per Mail en niet Per Post?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hoe krijgen we de factuur van onze iPhone, die besteld is bij Apple Online Store?
Alleen Per Mail en niet Per Post?
|
|
|
|||
|
|||
Om 09.15 in Hoofddorp door UPS bezorgd!! Uitpakken maar!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb 'm!! En Warbird, ik heb nog nagevraagd of hij ook richting Alkmaar gaat, maar helaas dat hij daar niet heen. Wellicht hopelijk dan een collega van hem. Succes!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat geeft jullie ups status aan? Voor degene die m dus vandaag zouden moeten krijgen. Mijne zegt im transit op tijd, voor het einde van de dag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij is geleverd door de UPS.
Gister heb ik de bel niet gehoord of zoals de man "keurig" vriendelijk antwoordde misschien heeft me collega de bel niet goed ingedrukt. Wel nice precies rond dezelfde tijd geleverd, alleen een dagje langer moeten wachten ! thx voor deze bestel/leveringslijst, volgende keer weer! gr, rp |
|
|||
|
|||
Hmm, de mijne zit nu vast in Rotterdam........
|
|
|||
|
|||
Binnen!! Onbeschadigd! wat een apparaat zeg. mega strak.
goeie vervanging voor mijn galaxy Note! (in de ups bus lagen vanochtend 40 iphones zij de bezorger ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Idd enkel via I net krijg je die. |
|
|||
|
|||
mijn iPhone 5 is onderweg volgens UPS.
Maar dit is sinds DOnderdag zo. Net gebeld. Ze kunnen mijn pakketje niet vinden Apple gebeld en ze hebben me beloofd binnen 5 werkdagen nieuwe iPhone 5 te sturen. Daarnaast krijg ik €50 iTunes card Laatst gewijzigd door rosh; 30-10-12 om 11:47. Reden: apple gebeld |
|
|||
|
|||
Hij is binnen!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat er
Utrecht, Netherlands 10/30/2012 4:44 A.M. Out For Delivery Dus nix met in transit ofzo wat houd dit in gewoon onderweg naar mij toch? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ligt het aan mij of mag Apple nu wel gaan opschieten? Als er uiterlijk vrijdag afgeleverd moet worden, moet er uiterlijk donderdag verzonden zijn en moet er nu toch wel eens een statusupdate volgen naar 'verzending wordt voorbereid'? Het is nu dinsdag!
Vrijdag leveren zou wat mij betreft trouwens prima zijn hoor, hoop wel dat ze dat gaan halen! |
|
|||
|
|||
Hier ook (krasvrij) ontvangen
@ mlusthof: Bedankt voor het bijhouden van het overzicht!! Iedereen veel plezier met zijn/haar nieuwe telefoon gewenst en voor anderen succes met het wachten!! Dit forum maakt het wat draaglijker |
|
|||
|
|||
Mijn levering staat op 30-10/05-11 iemand ervaring of die dan 05/11 pas komt of dat ze het wel eerder in die periode uitleveren hoop namelijk dat ik heb voor het weekend krijg
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|