iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bballpat Ik zit in de groep 9-15 nov! nou jij zal zeker oo geen verandering hebben . ---------- Bericht automatisch samengevoegd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nou jij zal zeker oo geen verandering hebben .
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2012 om 14:56 ---------- ok |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht de komende 2weken ook geen verandering.. Tenzij er een wonder zou gebeuren, lol.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb hem binnen wat een super telefoon
|
|
|||
|
|||
na een half uur kwam ik erachter dat wanneer ik ermee schut/ neerleg er iets binnen in los zit. klopt niet helemaal! verder een top ding!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij zit hij nu weer vast Neem aan dat je dit hebt? ( |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Status is veranderd naar verzonden.
Tevens mail van Apple gehad. Nr 29 in de lijst. |
|
|||
|
|||
Hij is binnen! helemaal mooi.
|
|
|||
|
|||
Nog steeds niks binnen
|
|
|||
|
|||
Hier ook niet! Hoe kan dat nou ?! Zou tijdens bedrijfstijden moeten worden geleverd....
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht hem eigenlijk binnen een uur ;P
Word ook niet echt wijzer van de klantenservice van UPS. Ik hoop dat het allemaal goed komt |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 5 was vandaag rond 11:00 binnen ik kwam thuis van school en al bezorgd Er zit een heeeeel klein deukje bijna niet te zien en verder is het echt snel niet normaal en btw ik heb mijn sim laten knippen tot nano sim bij lokale telecomwinkel. Het was het wachten zeker waard en aan de rest die het nog moet ontvangen veel geduld nog en het was leuk om aan dit forum deel te nemen. @mlusthof ik kan van de lijst
|
|
|||
|
|||
Ups komt langs was ik net douchen. Leuk nog een dag wachten
|
|
|||
|
|||
Mijne is binnennnnn Yeahh, hèhè! Nog succes allemaal!
@iJoris, pff bale zeg! Blijf positief zien: Op 3 weken wachten is een dagje niks! |
|
|||
|
|||
Mijne is ook binnen, zonder deuken of krassen. Super toestel!
Succes allemaal, 100% het wachten waard |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wel dat als ik er later ooit iets mee zou krijgen dat de melding staat. Ook zei ze dat je binnen 90dagen volledige garantie hebt en binnen 365 dagen hardware garantie, niets over omwisselen dus |
|
||||
|
||||
IK HAAT UPS!!! Wat een waardeloos bedrijf is dat ...Gisteren hebben ze het voor het eerst geprobeerd. Briefje je in de bus, het typische gebeuren. Daarom gistermiddag nog met UPS gebeld om te bevestigen dat zij vandaag zouden bezorgen, alles ok zover.
Hele dag thuis gezeten zitten wachten, om 17.15 gebeld of alles goed gaat en ze zouden voor 19.00 komen. Om 17.35 het bericht dat het adres niet bekend is....wat is dat nou weer voor een onzin gisteren was het adres wel bekend. Volgens mij hebben ze geen gewoon geen zin om om te rijden of wat dan ook...klantenservice natuurlijk niet meer bereikbaar. Dat wordt morgen een fijn gesprek met de klantenservice 08.00 uur stipt! Kan Apple nou niet gewoon DHL gebruiken, dan kan je het diezelfde dag nog ophalen bij een ophaalstation. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|