iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Net heb ik zojuist een Mail gekregen van de Apple Store en ik kan morgen een Iphone 5 ophalen alleen het probleem is dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net heb ik zojuist een Mail gekregen van de Apple Store en ik kan morgen een Iphone 5 ophalen alleen het probleem is dat ik een bestelling heb @ Online store, weet iemand hoelang het duurt voordat je je geld terug krijgt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem binnen gekregen.
Zonder schade of mankementen. Helemaal happy. Lusthof bedankt voor het bijhouden van de sheet. |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad hetzelfde. Iemand ervaring?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wilt iemand mijn reservering overnemen? (Als dat kan) (iPhone 5 16GB Zwart) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
de vraag is aan jou en Winesh, hoe hebben jullie betaald?
CreditCard of Bankoverschrijving? Creditcard dan is de bestelling al definitief? Want zolang de bestelling niet op verzonden staat, is de betaling op CreditCard maar een Reservering. Hier als je de bestelling annuleert dan binnen 72uur word de reservering vrijgegeven en is het geld op je creditcard weer besteedbaar... Is pakket al verzonden door Apple dan is de Betaling Definitief op de Creditcard. Dan binnen 7 werkdagen, nadat pakket door Apple terug in goede Orde is ontvangen en alle return policy voldoet, heb je geld terug op Creditcard Bij bankoverschrijving is de betaling binnen 5werkdagen gelijk definitief. Zoals Maikel zegt, bij Bankoverschrijving is het 14dagen minimaal tot max 30 dagen heb je geld terug. Apple regelt wel de zaken snel, gemiddeld 10 dagen bij Bankoverschrijving heb je geld terug!
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 01-11-12 om 00:09. Reden: Spelling |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen die nu 1 krijgt is w41 of later? Volgens mij zitten ze zonder anders hadden ze toch al eentje kunnen versturen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens hetgene dat die mensen in dit topic posten.
W35 zijn de eerste weken van productie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bestelnummer: W4321xxxxx
Besteld op 03/10/2012 Eergisteren eerste levering en niet thuis Gistermiddag afgehaald bij UPS Utrecht |
|
|||
|
|||
groep 07/11 13/11 hebbene jullie al bericht gehad ,pffieuw vandaag is het 1 november ik moet nog 12 nachten slapen denk !!!!!!!!!!!!!!!!
WAAROM BEN IK ZO ONWIJS ONGEDULDIG!! |
|
|||
|
|||
Zit in de groep tot 2 nov en nog helemaal niks, nog meer mensen uit deze groep die wachten?
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook in deze groep. Tot gister rond deze tijd ook nog geen enkele verandering in status. Nu is hij echter verzonden en wordt hij vandaag afgeleverd. Ik neem aan dat er bij jou heel snel schot in gaat komen.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Ik zit in de groep 31/10 - 06/11 en heb ook nog niks gehoord. Hoop vandaag of morgen een update te ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn mensen die in de groep vanaf 30/10 zitten nog nog niets gehoord en/of ontvangen hebben, dus de vraag of de groep vanaf 7 november al bericht heeft gehad lijkt me wat overbodig. |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|