iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KoosG Verzending wordt voorbereid! Nu hopen dat ie vanavond nog verzonden wordt met UPS en dat ik een 'm morgen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
UPS / TNT Express en DHL leveren niet zaterdag voorzover ik weet
|
|||
|
|||
Ik heb ook een update: verzending wordt voorbereid.
Ze leveren wel op zaterdag alleen dat doen ze niet voor Apple producten die per koerier gaan zeiden ze me net bij Apple Support. Ik ga toch proberen koerier te bellen om aflevering op zaterdag te verzoeken. Weet dat UPS op zaterdag levert tegen een hogere prijs. |
|
|||
|
|||
kan er op zaterdag ook een status update gebeuren op de apple website?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Online bestelling Iphone 5
Vandaag heb ik ook mijn Iphone 5 besteld in NL...
IPhone 16GB Zwart besteld op 02/11 om 16:55 W4544XXXXX |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is er wat misgegaan in het iphoneorder overzicht? Bij iedereen staat bij geleverd, nee.
|
|
|||
|
|||
Nee, er is niets misgegaan. Ik heb een filter ingesteld, wat ervoor zorgt dat de records waar bij Geleverd "Ja" staat niet meer worden weergegeven. Maakt de lijst wat korter. Van de vroege bestellingen heeft nu vrijwel iedereen toch wel zijn/haar iPhone(s) binnen. Laat overigens wel meteen zien dat lang niet iedereen zijn/haar status doorgeeft...
|
|||
|
|||
Iphone 5 zwart 16GB besteld via apple nl 23-10-2012 met creditcard
Levertijd verwacht: 15 tot 21 November. Nummer: W4188 geen bijzonderheden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook verzonden!
Staat echter wel "op of voor de 6e november geleverd". Nu maar hopen dat het maandag gaat worden. |
|
||||
|
||||
Hij heeft nu als status "Shipped". Levert UPS ook op zaterdag? Anders wordt het waarschijnlijk maandag - Heb meer dan een maand gewacht dan :S.
|
|
|||
|
|||
Hier ook verzonden, eindelijk. Apple schrijft op of voor 6 november maar UPS schrijft dat de verwachte levering op 5 november is dus hopen dat het toch maandag is.
|
|
|||
|
|||
Vorige week vrijdag behoorde ik tot 1 van de eerste die em thuis kreeg, m'n mooie iphone 5 64 gig. Maaaarr, die werd naar mijn ouders gestuurd. Zij hebben hem diezelfde dag nog opgestuurd naar Riga, Letland hier waar ik woon. Vandaag zou die hier bezorgd moeten worden aldus track and trace and I sure hope so !!! 5 weken en dag geleden sinds bestelling, ik wil hem dolgraag nu
|
|
|||
|
|||
UPDATE: Bestelling is onderweg, ook hier op of voor 6 november thuis door UPS.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Status gewijzigd naar Preparing for shipment!
Levering groep 2-7 nov Iphone 32gb wit |
|
|||
|
|||
Statuswijziging naar "Verzending wordt voorbereid". Ik schat, ergens in de eerste helft van de volgende week zal hij binnen zijn.
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 16GB wit
status: verzending wordt voorbereid verzending 1 nov. - 7 nov. 2012 |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|