iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) "Order processed: Ready for UPS". "A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Order processed: Ready for UPS".
"A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated." Ik hoop, morgen… |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Status is zojuist aangepast
W2811 België Besteldatum 11 Oktober Betaald via CC Leverdatum 5 Nov. - 9 Nov. 2012 iPhone 5 - Black - 64GB Status: Verzending wordt voorbereid (verzendklaar) |
|
|||
|
|||
Mijn verzending wordt nog altijd voorbereid ... Al meer als een dag
Leverdatum tussen 2-8nov IPhone 16gb black |
|
|||
|
|||
heb men bestelling gedaan op vandenborre website datum: 28/09/2012 doe dit dus nooit meer bij vandenborre ! nu nog altijd niks gehoord heb er al verschillende mails heen gestuurd altijd maar exact het zelfde antwoord...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn status is zojuist verzonden om 15:53! Morgen levering door UPS!
Groep 2-8 nov. |
|
|||
|
|||
Heeft UPS bij jullie inmiddels het labeltje gemaakt? Bij mij nog niet...
|
|
|||
|
|||
Hier ook niet, ik kan mijn pakketje nog niet traceren. Het tracingnummer bestaat niet zegt de website.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne zit in eindhoven nu
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met TNT toch?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2012 om 18:22 ---------- Yep. Maar die is bij mij vanmorgen veranderd van een 10-cijferig nummer naar een nummer met een X en een Y van 16 tekens... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yep, ook mijn status veranderd naar verzonden.
(2-8) nov |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn status nog altijd niet veranderd naar verzonden .
|
|
|||
|
|||
De mijne geeft aan dat het labeltje is gemaakt maar verder nog geen pakket binnen de gebouwen van UPS. Apple vertelde mij dat ik hem wel morgen kan verwachten. De UPS website loopt ook wel heel ver achter, enkele uren. Denk dat het pakketje wel bij hun is maar dat ik het pas vannacht zal zien.
Voor de mensen waar het labeltje nog niet is van gemaakt door UPS. Ga er maar vanuit dat dat morgen pas gebeurt en dat je hem dan woensdag zult ontvangen. Ik heb label afgelopen nacht gekregen en krijg hem ook pas morgen geleverd. |
|
|||
|
|||
Dat is echt jammer.
had echt gehoopt hem morgen in huis te hebben. Staat al sinds zondag middag op verzending wordt voorbereid en dat veranderd maar niet..... groep van 2-8nov nog iemand die zoals mij heeft? |
|
|||
|
|||
Mijne staat sinds gisteren op verzonden en sinds zojuist op ' in transit: op tijd' bij UPS (bestelling levert 1-7 nov. besteld op 9-10)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
anders wordt het een extra dagje wachten gok ik. |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|