iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag mijn bestelling geannuleerd (groep 1 nov - 7 nov), dus iemand gaat geluk hebben. Heb namelijk dankzij jann91 (held!) een reservering kunnen ophalen vandaag...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vanmiddag mijn bestelling geannuleerd (groep 1 nov - 7 nov), dus iemand gaat geluk hebben.
Heb namelijk dankzij jann91 (held!) een reservering kunnen ophalen vandaag |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Verzonden!
|
|
|||
|
|||
Amateuristisch bedrijf die UPS. Zou vandaag worden afgeleverd totdat de besteller om 16:30uur eigenhandig de status verandert met de tekst alsof "de ontvanger zou hebben aangegeven om het pakket vast te houden voor toekomstige afleverdatum" . Wat een idioten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem vandaag mogen ontvangen, ik kan geen geen krasjes etc. Ontdekken, gelukkig maar
|
|
|||
|
|||
Heb hem binnen ;p
Nu nog bezig met Apple ID enzo... |
|
|||
|
|||
Als het goed is komt die van mij morgen binnen
|
|
|||
|
|||
Zit weer verwachtingsvol klaar voor de trekking van vandaag, als een bejaarde met bingo kaarten op mijn schoot, staan alle mailboxen open!
|
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik die van mij ook mogen ontvangen. Was afgelopen vrijdag niet thuis toen hij werd afgeleverd. Heb tweede poging weten te verzetten naar dinsdag, en op mijn werk laten afleveren. Ben vanavond thuis gekomen van weekendje weg, en heb hem meteen in gebruik genomen
Edit: ohja ik heb een desmay case, en hij past perfect. 2 mini beschadigingen op de achterkant, maar dat mag de pret niet drukken.. Als een van de weinigen (?) ben ik wel te spreken over de case.
|
|||
|
|||
Ik had 2 hele kleine beschadigingetjes van 2mm ofzo aan de achterkant onder waar de 2 verschillende materialen elkaar raken. Zouden jullie dit melden bij Apple?
|
|
|||
|
|||
Als jij je eraan stoort wel, ik heb 2hele kleine beschadigingen bij dat streepje aan de zijkant links onder maarja ik doe het er wel mee
|
|
|||
|
|||
Verzonden, morgen geleverd! Ging toch nog onverwacht snel
|
|
|||
|
|||
Ik zit bij de groep: 31-okt / 6-nov. Ik hoop snel iets te horen, denk dat ik morgen of donderdag wel een update kan verwachten dat de bestelling klaar wordt gemaakt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die van mij vandaag met DHL bezorgd. 3 oktober besteld.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
yes ik heb m
|
|
|||
|
|||
Die van mij is ook binnen. Ups heeft hem gelukkig bij mijn buurvrouw afgegeven nadat ik een briefje op mijn voordeur heb geplakt geen beschadigingen! Nu afwachten tot mijn sim kaartje is bijgeknipt en dan kan ik hem eindelijk gebruiken!
|
|
|||
|
|||
Vandaag na 2 dagen bericht over mijn DOA ivm lichte beschadiging. Nu pas 3 tot 5 werkdagen die ingaan voordat ik een ander exemplaar ontvang. PRUTSERS !
|
|
|||
|
|||
mijn iphone is vandaag verzonden en komt als het goed is morgen aan.
ik zit in de 29 okt - 2 nov groep. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een Doa is toch wat anders dan een minicsul krasje? Want je toestel is niet dood toch |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|