iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zxcvbnm "nog in het busje" gek he als ze pas om 9:00 met hun ronde beginnen en het nu 11:38 is.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De mijne is deze ochtend om 10u geleverd via DHL in België ...
Tuesday, October 30, 2012 6 Delivered - Signed for by : XXX XXX 10:15 5 With delivery courier BRUSSELS - BELGIUM 08:44 4 Arrived at Delivery Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 07:10 3 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:20 2 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 00:59 Monday, October 29, 2012 1 Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 19:11 Vanavond dan eindelijk eens op het gemakske uitpakken Laatst gewijzigd door ElvesAtWork; 30-10-12 om 13:29. Reden: tabel onduidelijk en te groot |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zijn er nog mensen uit limburg aan het wachten?
de mijne staat nog steeds op "eindhoven wordt afgeleverd" betekend dat dan dat ik hem toch vandaag krijg? |
|
|||
|
|||
Heb net even gebeld... Hij blijkt toch al ingeladen te zijn, ondanks dat de zending op internet nog op importscan staat...
|
|
|||
|
|||
Verzending wordt ook bij mij voorbereid! 4 oktober besteld, groep 29 okt - 2 nov.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is mijn busje op z'n zijkant gevallen. Duurt lang, word nou toch wel koud buiten, denk dat ik zo maar naar binnen ga.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En ook hier binnen, iets na 12:00
Jammer dat mijn nummer portering nog niet gereed is en nu dus mijn T-mobile sim moet verknippen, ik ga voor die paar dagen geen nano sim meer halen à €10 bij T-Mobile. Of heeft er iemand een nanosim knipper in de regio Haaglanden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat de **** mankeert jou man. Edit: Beroep je als consument op zn minst voor de 1e phone op de wet koop op afstand zodat apple de koop van het online toestel wettelijk moet ontbinden zodat je de volle mep terug krijgt!!! |
|
|||
|
|||
Levering 29 Okt - 1 Nov. Part 2
Iphone zojuist ontvangen (eindelijk)!! Nam het pakketje in ontvangst en had al meteen de kriebels.....de doos waarin de verpakking v/d iphone zat was flink ingedeukt(!). Heb de doos in bijzijn v/d chauffeur geopend maar gelukkig de doos met de iphone was in goede conditie (gelukkig). Nou ik ga spelen met mijn gadget, mij hoor je voorlopig niet.......Hallo Iphone 6............. |
|
|||
|
|||
Zojuist binnen !!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook hier de status veranderd naar verzending word voorbereid.
Nr 29 in de lijst. |
|
||||
|
||||
Gisteren om drie uur werd die afgeleverd
|
|
|||
|
|||
De mijne was - met UPS vanuit Rotterdam - binnen om 12.50 uur... niet "by end of day". Happy me, nu nog uitpakken...
Dank jullie wel voor deze topic, die mij heel wat vertier gaf. Mlusthof: geweldig dat je de stand van zaken - nog steeds - bijhoudt! Iedereen veel plezier gewenst met de iPhone 5 en nog even geduld voor wie hem nog niet heeft, het zal vast geen maand meer duren. Ik ga hem nu uitpakken. |
|
|||
|
|||
Eindelijk heb ik hem in mijn handen! gaaf
|
|
|||
|
|||
Heb hem hier ook, echt prachtig en licht, wel klein aluminium puntje maar niets om zorgen over te maken. Iedereen nog veel plezier met zijn iphone !
|
|
|||
|
|||
Ze zijn binnen!! Vanavond kan ik pas controleren op schade.
Afgeleverd in Eindhoven. |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|