iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Andycom ....Mensen die vandaag de melding "Verzending wordt voorbereid" hebben gekregen. Ontvangen morgen een mail met de exacte leverdatum..... Dus niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar hebben ze hem vandaag al in de bus! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Precies, lijkt me ook. Hoop dat er vandaag talloze verzonden worden
|
|
|||
|
|||
Misschien lezen velen er over, maar er zijn ook genoeg belgen (waaronder mezelf) waarvan hij nog steeds niet verzonden is en dat terwijl de 'preparing for shipment' status er al sinds gisterennamiddag op staat! Ondertussen al bijna 23 uur!
|
|
|||
|
|||
Inderdaad krom dat CC betalingen voorgaan, mijn geld ligt daar al bijna een maand rente op te leveren. Hoop dat ook mijn status snel veranderd... Al doet mijn iPhone 4s het ook nog prima .
|
|
|||
|
|||
zo denk ik er ook over erg vreemd
|
|
|||
|
|||
Misschien zitten ze ons gewoon lekker te maken... zo hebben ze nog een week om alle iphone geproduceerd te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Die gaan niet voor, er zijn toch ook gewoon bankoverschrijvingen die al een statusverandering hebben gehad.
|
|
|||
|
|||
Het is logisch dat CC betalingen voorrang krijgen. Ik veronderstel dat je bestelling pas volledig gedaan is als je betaling in orde is. Als je met een CC betaald, is dit meteen in orde. Als je met bankoverschrijving betaalt, duurt het nog even.
|
|
|||
|
|||
Verzending word voorbereid 32gb zwart nl
|
|
|||
|
|||
Haha echt he. Bankoversschrijving meteen gedaan en dan 3-4 weken wachten. Geld hebben ze toch allang!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2012 om 16:01 ---------- Citaat:
En op die data word jouw bestelling afgerond |
|
|||
|
|||
16 GB zwart in NL besteld op 28 sept, bankoverschrijving pas verwerkt 2 okt. Levering tussen 25 okt en 31 okt, maar nog geen status update, nog steeds op Artikelen worden voorbereid -_-
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012
Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd: "Je bestelling kan niet worden geannuleerd of gewijzigd, omdat je artikelen al gereed zijn om te worden verzonden." Wordt zo verzonden dus (NL Store), besteld op de 28e 4:00, 16 gb zwart |
|
|||
|
|||
Is er al iemand van Preparing for Shipment naar shipped gegaan?
|
|
|||
|
|||
Mijn bestelling staat nu op " verzending word voorbereid " neem morgen dus maar verlof op
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Na een dagje vol stressen op t werk is er niks zo zalig om thuis te komen en je status te zien staan op 'verzending wordt voorbereid'.
16GB Wit apple BE 28/09 - +/-18u besteld W26728**** |
|
||||
|
||||
Hier nog steeds niets, helaas. Mail gestuurd naar mijn contact persoon bij de online apple store, antwoord: Gewoon in de gaten houden, tussen de 24ste en de 30ste worden ze verzonden.
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|