iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist ook maar via de apple store besteld omdat ik bij andere webshop gewoon aan het lapje werd gehouden dus maar snel geannulleerd na te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zojuist ook maar via de apple store besteld omdat ik bij andere webshop gewoon aan het lapje werd gehouden dus maar snel geannulleerd na te horen dat ze levering over 3 weken verwachten kan ik net zo goed via de apple online store bestellen en tenminste zeker weten dat ik hem krijg .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zo. eindelijk binnen. relaaaaax
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid i morgen men iphone 5 hopelijk !
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand trouwens enig idee tot hoe laat bestellingen verzonden worden of is dat net zo vaag?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb een zwarte iPhone 5 32GB besteld. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geplande aflevering:
Donderdag, 08/11/2012, Voor het einde van de dag Laatste locatie: Eindhoven, Netherlands, Woensdag, 07/11/2012 HOPELIJK MORGEN BINNEN!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2012 om 19:56 ---------- Pas als hij op verzonden staat heb je kans dat hij er morgen is |
|
|||
|
|||
dus als de status op verzonden staat heb je het meestal op de volgende werkdag
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar verzenden ze ook nog om acht uur 's avonds => zojuist gebeurd!
|
|
|||
|
|||
Wordt het alleen bezorgd door UPS
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke die mijne duurt nog ff pas op 20-26 nov maar ben al voorzien
Deze wat ik binnen krijg dan maar verkopen |
|
|||
|
|||
Ik zit bij 8-14 november, maar de status is nog niet veranderd. Zal nog wel even duren dan.
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 32Gb geleverd op 06/11/2012 15u45
Geen krasjes te zien! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb deze keer UPS, om 19:40 sms van Apple gekregen en rond 9 uur was hij in eindhoven Morgen is de verwachte leverdatum Edit; inmiddels is hij 'Out for delivery' Laatst gewijzigd door Dymo; 08-11-12 om 09:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2012 om 08:54 ---------- Hoop vandaag dus voor een update dat hij tenminste verzending aan het voorbereiden is, maar ik ga er maar vanuit dat hij pas maandag komt.. Weekend zit er natuurlijk tussen en als hij vrijdag binnen komt, mag er wel snel wat veranderen |
|
||||
|
||||
Ik zit bij de groep 7-13 november, maar de status is nog steeds Artikelen worden verwerkt!! ontzettend balen..
iemand enige idee hoe lang het nog kan duren voordat de status veranderd wordt ??? het wachten is ontzettend k..***t.. |
|
|||
|
|||
De vervanger is weer binnen, toch weer een klein vlekje, waar ik hem niet voor zou omruilen eigenlijk. het probleem is nu dat er weer 2 dingen bij zijn gekomen.
Ik heb een spleet bovenin waar een notitieblaadje makkelijk in gaat (meten op de nanometer zeiden ze toch?) en de rand is donkerder dan mijn oude iPhone, geen probleem, misschien krasbestendiger, maar zorg dan dat de simkaart houder ook net zo donker wordt.. nu is er daar kleurverschil Allemaal kleine dingen, maar voor €859 hoef ik deze extra features er allemaal niet bij |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|